سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقات فوتبال مجازی در خوزستان

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان از برگزاری مسابقات فوتبال مجازی با هدف کاهش خشونت و رفتار‌های پرخطر به زودی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد صادق کریمی کیا، مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان گفت: در خوزستان ظرفیت های بسیاری در حوزه بازی های رایانه ای وجود دارد به طوری که بازی بازان حرفه ای در زمینه فوتبال مجازی استان، سال گذشته با حمایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای حائز رتبه سوم کشوری شدند.

وی افزود: خوزستان به عنوان یکی از مراکز نشر بازی های رایانه ای غیر مجاز است که در همین راستا برای نظارت بیشتر بر محصولات فرهنگی در همه شهرستان ها  کارگروهی تشکیل خواهد شد تا محتوای بازی های رایانه ای را کنترل و مدیریت کنند.

کریمی کیا بیان داشت: امروز شاهد حضور بازی های رایانه ای خشونت آمیز در کشور هستیم که متاسفانه گاها با جوانانی روبه رو می شویم که بازی‌های رایانه‌ای را به واقعیت تبدیل کرده اند.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری عنوان کرد: یکی از برنامه های که به طور جدی در مجموعه استانداری دنبال می شود، برگزاری فوتبال مجازی در سطح استان است.

کریمی گفت: با توجه به پتانسیل های موجود در استان برای برگزاری این مسابقات، کمیته ای از چندین شرکت توانمند بومی برای طراحی بازی های رایانه ای تشکیل داده ایم.

مقام مسئول تاکید کرد: باید کنترل و مدیریت محتوایی در باشگاه های بازی های الکترونیک در سطح استان صورت گیرد و محصولات فرهنگی بر اساس سن افراد در اختیار آن ها قرار گیرند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.