سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح تابستانه در جاده های گلستان

معاون راهداری گلستان از اجرای طرح تابستانه در جاده های استان خبر داد.

مصدقی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ گفت: از اول تیرماه طرح راهداری ویژه تابستان ۹۷ آغاز می‌شود و تا ۳۱ شهریور ادامه دارد.

وی ادامه داد: ۲۴ گروه راهداری مجرب در قالب گروه‌ها و گشت‌های راهداری با استعداد بیش از ۳۱۰ نفر از نیرو‌های متخصص و مجرب حوزه راهداری در طول ۳ هزار کیلومتر از راه‌های با اولویت ترافیک بالا، مسیر‌های گردشگری و تفریحی که ۲۲۰ کیلومتر است را به عهده دارند.

مصدقی افزود: همچنین بیش از ۱۲۰ دستگاه از ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین در ۱۰ اداره راهداری و حمل و نقل شهرستان‌های کردکوی، بندرترکمن، گرگان، علی آبادکتول، رامیان، آزادشهر، گنبدکاووس، مینودشت، کلاله و مراوه تپه به کارگیری می‌شود.

وی گفت: یک ستاد مرکزی اداره کل راهداری برای برقراری یک سفر ایمن و اقتصادی به صورت شبانه روزی به مسافران خدمات ارائه می‌دهند.

معاون راهداری گلستان گفت: مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری به صورت شبانه روزی با تلفن گویای ۱۴۱ به منظور اطلاع رسانی از آخرین وضعیت راه‌ها و شرایط جوی استان آماده پاسخگویی است.

انتهای پیام/م

 

طرح تابستانه در جاده های گلستان اجرا می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.