سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم شهرداری جوان ارومیه:

حضور ۶ بازیکن اورمیه‌ای در تیم ملی حق شهر عاشقان والیبال است/ از اعتماد مسئولین برای ثبات نفرات در این تیم تشکر میکنم

سرمربی تیم شهرداری جوان ارومیه گفت:حضور ۶ بازیکن اورمیه‌ای در تیم ملی حق شهر عاشقان والیبال است.

جاوید محسنی نیا  سرمربی تیم شهرداری جوان ارومیه در گفت و گو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛‌گفت:تغییر ندادن مجموعه کادر فنی و بازیکنان شهرداری جوان ارومیه نشان از اعتماد شهردار، شورای اسلامی شهر ارومیه و مدیریت باشگاه دارد و از اینکه تیم توانسته اعتماد مسئولین را جلب کند خدا را شاکرم و امیدوارم این مجموعه بتواند در طول مسابقات جواب این اعتماد را به شایستگی هر چه تمام بدهد.
جاوید محسنی نیا افزود: پتانسیل بازیکنان این تیم بالاست و بدون شک انگیزه بالای بازیکنان برای اثبات خود دلیلی خواهد بود تا هواداران بازی‌های زیبایی از این تیم مشاهده نمایند.
وی در خصوص تغییر نفرات در این تیم اذعان داشت: ما سال گذشته در لیگ دسته یک، عملکرد قابل قبولی داشتیم، ولی کیفیت سطح مسابقات در لیگ برتر همانند لیگ دسته یک نیست و برای اینکه بتوانیم خود را با سطح مسابقات در لیگ برتر وفق دهیم باید از سهمیه چهار بازیکن استفاده کرده و تیم را تقویت کنیم و با توجه به غیرت و جنگندگی بازیکنان بومی، هر چهار سهمیه بومی خواهد بود ، چون هدف ما معرفی بازیکنان جدید برای والیبال کشورمان است.
محسنی نیا با اشاره به ثبات نفرات در کادر فنی تیم، افزود: کادر فنی هم همانند بازیکنان برای این تیم زحمت کشیده و حق آب و گل دارند، ولی برای این تیم آنالیزور، پزشک، مربی بدنساز و مربی توپ زن باید اضافه گردد.
وی در خصوص زمان شروع تمرینات بیان داشت: فعلا قرارداد‌ها ثبت نشده است و به محض مشخص شدن بازیکنان تمرینات تیم آغاز خواهد شد. یکی از دلایل موفقیت شهرداری جوان در لیگ دسته یک، شروع به موقع تمرینات بود و در تلاش هستیم که به زودی تمرینات این تیم استارت بخورد.
محسنی نیا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به لژیونر شدن اکثر ملی پوشان سطح لیگ برتر افت خواهد داشت؟ پاسخ داد: شاید کمی لیگ افت داشته باشد، ولی جوان‌های زیادی هستند که میتوانند بهترین عملکرد را در لیگ برتر داشته باشند، نبود ملی پوشان در لیگ برتر تنها از لحاظ تجربه آن‌ها به سطح لیگ لطمه خواهد زد و غیر از آن سطح لیگ برتر تفاوتی نسبت به سال‌های قبل نخواهد داشت و انگیزه جوانان بر زیبایی لیگ خواهد افزود.
سرمربی موفق تیم شهرداری جوان ارومیه در خصوص بازیکنان ملی پوش ارومیه ای و لیگ ملت‌ها گفت: بدون تردید حضور شش بازیکن اورمیه در تیم ملی حق مسلم شهر عاشقان والیبال است، اقرار نیست بگویم که اورمیه بیشترین مربی بین المللی در ایران را دارد و اگر هر مربی اورمیه‌ای تنها یک بازیکن معرفی نماید باید نیمکت تیم ملی هم از شهر ارومیه باشد!
محسنی نیا در خصوص عملکرد ملی پوشان اورمیه‌ای تصریح کرد: معروف که همیشه معروف است و جایگزین ندارد، عبادی پور برای استراحت هم وقت ندارد و با این حال همیشه یکی از بهترین‌ها و تاثیر گذارترین هاست ، اما در رابطه با جوانان باید بگویم که بهترین عملکرد را داشته و فراتر از انتظار ظاهر شده اند، همانگونه که قبلا هم گفتم توخته زنگ خطر برای سرعتی زن‌ها را به صدا در آورده و اگر مصدوم نشود تا ۱۰ سال می‌تواند سرباز تیم ملی باشد و با احترام به سایر پاسور‌های ایران به نظر من فلاحت خواه بهترین جایگزین برای نیمکت سعید معروف می‌توانست باشد و باید بگویم که فلاحت خواه با توجه به جوان بودنش یکی از بهترین گزینه‌ها برای جایگزین کردن سعید معروف می‌باشد.
جاوید محسنی نیا در پایان با هواداران نیز سخن گفت:امسال سال هواداران است و بعد از چندین سال بار دیگر شاهد دربی ارومیه در والیبال خواهند بود، خوشحالم از اینکه هواداران امسال دو تیم دارند و هر هفته شاهد یک بازی در اورمیه خواهند بود، همین شور و نشاطی که در میان هواداران ایجاد شده بزرگترین سودی می‌باشد که عاید باشگاه شهرداری اورمیه شده است و در پایان امیدوارم هواداران با توجه به اینکه تیم ما برای سکو بسته نشده، دست از حمایت برندارند و جوانان باغیرت تیم را تنها نگذارند، به هر حال علاوه بر جوان بودن، اولین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کنند و نیاز به حمایت و تشویق دارند.
 
انتهای پیام/م
 

حضور والیبالیست های ارومیه ای در ترکیب تیم ملی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.