سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش دوچرخه سواران کرمانی در نخستین روز رقابت های تهران

تیم دوچرخه سواری باشگاه صنعت مس کرمان در اولین مرحله لیگ جوانان کشور که به میزبانی تهران در حال برگزاریست، در نخستین روز رقابت‌ها خوش درخشید.

حسین اسلامی، رییس هیئت دوچرخه سواری استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: نخستین دوره ی مسابقات دوچرخه سواری لیگ باشگاه‌های کشور در رده سنی جوانان با حضور 17 تیم از سراسر کشور به میزبانی تهران در حال برگزاریست.

وی افزود: تیم جوانان صنعت مس کرمان به مربیگری ابوالفضل گیلانی پور و سرپرستی مصطفی سعید با ترکیب علیرضا رمضانی، مجید رشیدی، محمد چرخ انداز، حسین بهرامی، علی امین زاده و طا‌ها صادقی راهی این مسابقات شده است.

اسلامی تصریح کرد: يک نفر رزرو كرمان نیز در نخستین روز رقابت ها به نام پوريا صادقی برای تيم قزوين رقابت داشت.

وی یادآور شد: رقابت‌ها در رشته‌های سرعت و نیمه استقامت شامل: اومینیوم، اسکراش، المپیک اسپرینت، ٢٠٠متر، ٣٠٠٠متر انفرادی، ٤٠٠٠متر تیمی، مدیسون، پوینترس و ١٠٠٠ متر از دیروز آغاز شده است و تا پایان امروز ادامه دارند.

اسلامی گفت: این تیم، روز گذشته نخستین روز رقابت هایش را خوب آغاز کرد.

وی افزود: در رشته اسکراش مجید رشیدی موفق به کسب مقام سوم شد، محمد چرخ انداز نیز در یک کیلومتر مقام سوم را کسب کرد و در المپیک اسپرینت هم با ترکیب محمد چرخ انداز، علیرضا رمضانی و مجید رشیدی جایگاه سوم بدست آمد.

اسلامی تصریح کرد: امروز نیز این رقابت‌ها در پیست مجموعه آزادی تهران ادامه دارد.

انتهای پیام/ب

دوچرخه سوران کرمانی در رقابت های کشوری خوش درخشیدند

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.