سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهسازی راه جم- سیراف ۱۸۰ میلیارد ریال نیاز دارد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جم استان بوشهر گفت: برای بهسازی جاده جم - سیراف به تامین ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سامان قلی پور روز دوشنبه در نشست با فرماندار جم افزود: با توجه به هزینه‌های سنگین نگهداری جاده جم - سیراف برای بهسازی و اصلاح آن به همکاری شرکت‌های صنعتی مستقر در منطقه نیاز است.

وی بیان کرد: برای تکمیل علائم و خط کشی جاده جم به پالایشگاه فجر جم درحال رایزنی با مسئولان این شرکت هستیم تا در این زمینه همکاری لازم صورت گیرد.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان جم با اشاره به کمبود ماشین آلات راهداری در این شهرستان اظهار داشت: با توجه به کوهستانی بودن منطقه و شمار زیاد روستاها، ظرفیت موجود راهداری پاسخگوی نیاز شهرستان نیست و لازم است در این زمینه تجهیزات راهداری شهرستان تقویت شود.

وی اضافه کرد: بخشی از دستگاه‌های راهداری شهرستان جم فرسوده است که با توجه به نبود امکان تعمیر آن‌ها در منطقه مدت زمان نوسازی این ماشین آلات طولانی می‌شود.

قلی پور افزود: هم اکنون برخی جاده‌های روستایی شهرستان ایمن سازی شده است و شانه سازی مسیر روستا‌های غربه، حرمیک و کوهچر در دستور کار است.

وی افزود: زمین راهدارخانه ریز توسط شورا و شهرداری این شهر واگذار شده و بزودی اقدامات اولیه آن آغاز می‌شود.

فرماندار جم گفت: با توجه به شرایط ویژه و جغرافیای کوهستانی این شهرستان لازم است تجهیزات اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان تقویت شود.

محمد حسینی افزود: اصلاح و بهسازی راه‌های اصلی و فرعی شهرستان برای کاهش تلفات و مرگ میر‌های جاده‌ای با حساسیت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار جم بر لزوم ایمن سازی راه‌های ارتباطی این شهرستان تاکید کرد و گفت: راه جم به ریز دارای پیچ‌های خطرناک و عرض کم است که از لحاظ علائم و هشدار‌های ترافیکی با کمبود روبرو است و باید در این زمینه اقدامات فوری و جدی صورت گیرد.

انتهای پیام/م

برای بهسازی جاده جم - سیراف به تامین ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.