سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهیا کردن زیرساخت‌های لازم برای توسعه صادرات

استاندار فارس گفت: زیرساخت‌های لازم برای توسعه و افزایش صادرات در استان باید مهیا شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اسماعیل تبادار استاندار فارس در جلسه کارگروه صادرات غیرنفتی استان فارس با تاکید براینکه زیرساخت‌های لازم برای توسعه و افزایش صادرات در استان باید مهیا شود گفت: هیچ توجیهی برای انجام ندادن کار‌ها پذیرفتنی نخواهد بود بلکه مدیران باید کار‌ها را تا حصول نتیجه نهایی با جدیت دنبال کنند.

وی اظهار کرد: دستگاه‌های مرتبط با حوزه صادرات، صنعت و تولید، باید به سهم خود در جهت رفع مشکلات این حوزه‌ها و تسهیل امور تلاش کنند.

استاندار فارس با بیان اینکه حمل و نقل هوایی یکی از مسیر‌های اصلی صادرات در استان فارس است، ادامه داد: برای استانی، چون فارس که دارای ظرفیت‌های بی شماری است و از نظر فرودگاهی، هاب بین المللی جنوب کشور محسوب می‌شود، نبود سردخانه‌ای مناسب جهت نگهداری محصولات صادراتی در فرودگاه بین المللی شیراز زیبنده نبوده و باید با برنامه ریزی صحیح نسبت به ساخت سردخانه اقدام سریع صورت گیرد.

تبادار ادامه داد: بخش خصوصی یار و مددکار بخش دولتی بوده و هر دو بخش باید در کنار یکدیگر شرایط را برای توسعه صادرات و رونق اقتصادی فراهم کنند.

نماینده عالی دولت در استان فارس همچنین به دیدار خود با سفیر قطر در ایران اشاره کرد و گفت: کشور قطر آماده همکاری تجاری و اقتصادی با ایران بویژه استان فارس است که باید از این ظرفیت به وجود آمده، بخش دولتی و خصوصی استفاده حداکثری را داشته باشند.

انتهای پیام/ن

صحبت های استاندار فارس در جلسه کارگروه صادرات غیرنفتی

برچسب ها: استانداری ، صادرات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.