سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان:

با همه توان برای درخشیدن نام ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: به دنبال تربیت نیروی فنی ذوب‌آهنی هستیم و با همه توان برای درخشیدن نام ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سعید آذری عصر امروز در نشست خبری پیش از آغاز تمرینات تیم ذوب‌آهن به سرمربیگری نمازی اظهار داشت: خوشحال هستم که از سال 1360 در‌ مجموعه‌ ذوب‌آهن بوده‌ام، اگر ورزش ذوب‌آهن به اینجا رسیده به دلیل ساختار شرکت ذوب‌آهن به عنوان یک صنعت مادر و ساختار قدرتمند هیأت مدیره باشگاه است، امروز نیز هیأت مدیره باشگاه دارای قدرت زیادی است، این سبب می‌شود روز به روز حرکت رو به جلو و پیشرفت داشته باشیم.

وی با اشاره به این‌که از عوامل دیگر موفقیت داشتن نیروی انسانی خوب بوده است، عنوان کرد: بازیکنانی مانند قاسم حدادی‌فر ساخته ذوب‌آهن هستند و ادعا داریم بهترین نیروی انسانی را به ویژه در فوتبال داریم؛ هواداران فرهیخته که در سرما و گرما همراه ما هستند از دیگر عوامل موفقیت ذوب‌آهن بوده است.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: مربیان زیادی در این باشگاه کار کرده‌اند، امید نمازی به دلایل مختلفی به عنوان سرمربی ذوب‌آهن انتخاب شده است و حدود 10 معیار وجود داشت؛ با قدرت می‌گویم اگر حمایت اعضای هیأت مدیره و کارخانه نبود شاید کار انتخاب سرمربی تغییر می‌کرد؛ امروز یکی از جوان‌ترین و به روز‌ترین مربیانی  راکه در تیم ملی نیز کار کرده است ، در اختیار داریم.

آذری در ادامه گفت: امیدواریم بازی منطقی، زیبا و تماشاگر‌پسند داشته باشیم و با حمایت هواداران و هیأت مدیره بتوانیم به موفقیت برسیم.

وی با بیان این‌که فقط فوتبال می‌تواند اوقات فراغت مردم را پر کند، عنوان کرد: جوی که پس از پیروزی برابر مراکش ایجاد شد در 10 سال گذشته بی‌سابقه بود، هیچ ورزشی جز‌ فوتبال نمی‌تواند این کار را انجا‌م دهد، امید واریم سالی پر‌فروغ داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن مطرح کرد: افتخار می‌کنیم کسی را برای سرمربیگیری انتخاب کردیم که حرف اول را در دانش می‌زند، با توجه به نیروی انسانی باشگاه و هیأت مدیره و دیگر عوامل مطمئنم به موفقیت می‌رسیم.

وی با تأکید بر این‌که در ذوب‌آهن طی 5 سال گذشته موفق‌ترین مربیان را داشته‌ایم، بیان کرد: برای نمازی آرزوی توفیق دارم‌ ‌و گذشت زمان دلیل انتخاب را که فنی‌ و درست بوده است، نشان خواهد داد، امید نمازی دستیاران خود را اعلام کرد و‌ مهدی رجب‌زاده یک مربی جدید خواهد بود؛ اکثر موفقیت‌های ذوب‌آهن با حضور فعال رجب‌زاده بوده است و از تلاش‌های وی تشکر می‌کنم و امروز به عنوان مربی در اختیار باشگاه ذوب‌آهن‌ خواهد بود.

آذری در پایان گفت: به دنبال تربیت نیروی فنی ذوب‌آهنی هستیم و اکثر باشگاه‌های جهان این کار را انجام می‌دهند، حضور قهرمان با‌اخلاق‌ که کاپیتان ذوب‌آهن بوده، مجید حاج‌رسولی هم به عنوان سرپرست در کنار تیم خواهد بود؛ با همه توان برای درخشیدن نام ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم.

 

انتهای پیام/م

 

نشست خبری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.