سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری قاتل فراری در مشاجره لفظی کمتر یک روز

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری قاتل فراری که در یک مشاجره لفظی مرتکب قتل شد کمتر یک روز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری دو نفر در یکی از کافه‌های سنتی این شهرستان بلافاصله ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این درگیری که بین دو جوان دراین کافه سنتی به وقوع پیوست، فردی به نام" م. – الف" ۱۹ ساله با ضربات متعدد چاقو فردی به نام "ع- ک" ۲۵ ساله را به شدت مجروح کرده و از محل متواری شد.

سرهنگ آزادی گفت: در پی وقوع این حادثه که منجر به مرگ فرد مصدوم شده بود کارآگاهان اداره جرائم جنایی پلیس آگاهی این شهرستان با نظریه پردازی جنائی پی گیری علمی پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل افزود: ماموران با انجام تحقیقات و  بررسی ها موفق شدند با همکاری ماموران پلیس آگاهی استان مخفیگاه متهم را که قصد متواری شدن از استان را داشت شناسایی کنند.

وی گفت: ماموران در عملیاتی غافلگیرانه متهم را که در یکی از روستا‌های این شهرستان مخفی شده بود دستگیر کنند.

آزادی افزود: متهم که علت و انگیزه ارتکاب به این جنایت را مشاجره لفظی بین خود و مقتول بیان کرده است، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و موضوع در دست بررسی است. 

انتهای پیام /ر

قاتل فراری در آمل  دستگیر شد 

برچسب ها: نیروی انتظامی ، قتل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.