به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،در حال حاضر و در قرن ۲۱ رسانههای دیجیتال تاثیرگذارترین رسانه جمعی در دنیا بوده و روز به روز استقبال از این نوع رسانه بیش از پیش سرعت میگیرد، سرعتی که زمان و مکان نمیشناسد بی شک تحقق اهداف عالی نظام سلامت، در سال حمایت از کالای ایرانی، تنها با جریان سازی فرهنگی امکان پذیر است.
جشنواره رسانههای دیجیتال سلامت با راهبرد کلان اجتماعی شدن سلامت و با هدف فرهنگ سازی سلامت در جامعه با استفاده از ظرفیتهای فضای مجازی، بسترسازی برای تولید آثار نوین فناوریهای دیجیتال و توسعه ظرفیتهای کسب و کارهای نوپای سلامت مبتنی بر فناوری اطلاعات شکل گرفته است.
جشنواره رسانههای دیجیتال سلامت در دو بخش جشنواره و جنبی برگزار میشود، که بخشهای جشنواره شامل بازیهای رایانه ای، تلفن همراه، نرم افزارهای رایانه ای، وب سایت و وبلاگ اطلاع رسانی و آموزشی، سرویسها و خدمات الکترونیک سلامت، شبکه اجتماعی، سامانههای هوشمند سلامت، هنرهای دیجیتال است.
همچنین بخش جنبی جشنواره رسانههای دیجیتال سلامت شامل، شتاب دهنده برتر سلامت، استارت آپ برتر سلامت، شرکت برتر در حوزه تولید رسانههای دیجیتال، مقالات و پژوهشهای مرتبط با رسانههای دیجیتال، دانشگاه ها، سازمانهای مردم نهاد و دستگاههای برتر در حوزه تولید رسانههای دیجیتال سلامت، بخش بین الملل است.
ثبت نام و ارسال آثار جشنواره رسانههای دیجیتال سلامت از ۱۰ اردیبهشت لغایب ۱۵ مرداد ماه و غربالگری آثار از ۱۵ لغایت ۳۰ مرداد ماه و داوری ساختار و محتوایی از یک لغایت ۱۵ شهریور است.
لازم به ذکر است اختتامیه جشنواره به همراه نمایشگاه آثار، ۱۶ مهرماه ۱۳۹۷ است.
علاقمندان برای شرکت و جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با مراجعه به سایت جشنواره رسانههای دیجیتال سلامت به آدرس www.hdmf.ir در جشنواره و ارسال آثار خود مراجعه کنند.
انتهای پیام/م