سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئوولان برای کاهش محرومیت‌ها در جم تلاش کنند

فرمانده بسیج دانشجویی شهرستان جم گفت: گروه‌های جهادی رقیب دستگاه‌های اجرایی نیستند و بلکه به عنوان بازوی دستگاه‌های دولتی در حال تلاش برای محرومیت‌زدایی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پیمان رنجبر امروز در نشست با دانشجویان و بسیجیان شهرستان جم، اظهار داشت: در شهرستان جم، مشکلات و محرومیت‌های زیادی وجود دارد که دولت باید در راستای رفع آن اقدام کند.

وی افزود: گروه‌های جهادی رقیب دستگاه‌های اجرایی نیستند و بلکه به عنوان بازوی دستگاه‌های دولتی در حال تلاش برای محرومیت‌زدایی هستند.

فرمانده بسیج دانشجویی شهرستان جم عنوان کرد: دانشجویان بسیجی شهرستان جم روحیه مطالبه‌گری دارند و همه مسئوولان باید برای کاهش محرومیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی اهتمام ویژه ورزند.

رنجبر با اشاره به روز‌های پایانی ماه رمضان اظهار داشت: بسیج دانشجویی برنامه‌های مختلفی در ماه مبارک رمضان برگزار کرد و امیدواریم که همه دانشجویان از فیوضات این ماه بزرگ بهره‌مند شده باشند.

وی با اشاره به تقویت روحیه مطالبه‌گری در جامعه، عنوان کرد: دانشجویان باید مطالبات خود را پخته و سنجیده به گوش مسئوولان برسانند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان جم با بیان این که دانشجویان از خانواده‌های شهدا و جانبازان بازدید می‌کنند، تاکید کرد: اهداف و آرمان‌های شهدا نباید فراموش شود.

انتهای پیام/م

گروه‌های جهادی رقیب دستگاه‌های اجرایی نیستند

برچسب ها: سپاه ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.