سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش‌بینی غبار محلی در مناطق مرکز و شرق استان اصفهان

کارشناس مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان اعلام کرد : در دو روز آینده غبار محلی در مناطق مرکز و شرق استان پیش‌بینی می‌شود.

علی عسگریان در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،با اشاره به اینکه بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان نشان می دهد در   ۴۸ ساعت آینده جوی نسبتاً پایدار بر روی استان حاکم است ، اظهار کرد: بر این اساس در اکثر مناطق آسمان صاف در بعدازظهر گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه هوای شهر اصفهان طی دو روز آینده در اکثر ساعات صاف و در بعدازظهرها با باد نسبتاً شدید همراه است، گفت: غبار محلی نیز در مناطق مرکز و شرق استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه امروز و فردا دمای هوا تغییر محسوسی نخواهد داشت، گفت: دمای هوای اصفهان در گرم‌ترین ساعات به ۳۱ درجه سانتی‌گراد و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا به ۱۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

عسگریان افزود: در ۲۴ ساعت آینده خور و بیابانک با دمای هوای ۳۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و و فریدونشهر و خوانسار با دمای هوای ۲۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر خنک‌ترین نقطه استان پیش‌بینی می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

وضعیت جوی هوای استان اصفهان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.