سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چادگان، قطب گردشگری طبیعی استان اصفهان پذیرای 35 هزار گردشگر در تعطیلات عید فطر

معاون بهره‌برداری سازمان عمران زاینده‌رود گفت: جاذبه‌های گردشگری چادگان، بیش از 35 هزار نفر را از اصفهان و اقصی‌نقاط کشور در تعطیلات عید فطر به این قطب گردشگری طبیعی استان کشاند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید حسن معین‌فر اظهار کرد:  در دو روز تعطیلات عید سعید فطر امسال بیش از 35 هزار نفر از استان اصفهان و اقصی‌نقاط کشور وارد دهکده عمران زاینده‌رود شهرستان چادگان شدند که به مدت 3 شب برنامه‌های شاد هنری در سالن روباز این دهکده برگزار شد.

وی افزود: در دو روز گذشته بیش از 20 هزار نفر در منازل، مجتمع‌های شهرداری، حاشیه رودخانه و مناطق گردشگری روستاهای این شهرستان اسکان یافتند.

معاون بهره‌برداری سازمان عمران زاینده‌رود گفت: جاذبه‌های گردشگری چادگان، این منطقه را به قطب گردشگری طبیعی در استان اصفهان تبدیل کرده است؛ جاذبه‌های گردشگری در روستاهای فراموش‌جان، علی‌آباد، اورگان، باغ نظر، کلیچه و به ویژه عشایر در این شهرستان فرصت‌های مناسبی را برای توسعه گردشگری فراهم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان سردسیر و کوهستانی چادگان به سبب برخورداری از آب و هوای خوب، قرار گرفتن در حاشیه دریاچه سد زاینده رود و وجود ویلاهای تفریحی یکی از نقاط گردشگری استان اصفهان است.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.