سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصب حصار شیشه‌ای ضدگلوله در اطراف برج ایفل+ تصاویر

مقامات پاریس پس از حملات تروریستی اخیر در این شهر، تصمیم به نصب مانعی شیشه‌ای ضدگلوله در اطراف برج ایفل گرفته‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هاآرتص، مقامات پاریس در حال ساختن یک حصار دائم شیشه‌ای در اطراف برج ایفل هستند. این حصار جایگزین حصار‌های فلزی اطراف این برج می‌شود و نمای بهتری دارد. برج ایفل پربازدیدترین سایت گردشگری فرانسه است و شرکتی که آن را مدیریت می‌کند اعلام کرده این حصار‌های شیشه‌ای شفاف در بخش‌های شمالی و جنوبی برج نصب می‌شوند.

هر کدام از پنل‌های نصب شده ضدگلوله هستند و ۶ سانتیمتر قطر،  3 متر ارتفاع و ۱.۵ تن وزن دارند. دیوار‌ه‌های شمالی و جنوبی از ۴۵۰ پنل شیشه‌ای تشکیل شده اند.

در دو طرف دیگر این سایت گردشگری تیرک‌هایی قرار داده می‌شود که از حمله با خودرو به آن جلوگیری می‌کنند. پلیس و سربازان فرانسه نیز هم در داخل محوطه برج و هم خارج از آن نگهبانی می‌دهند. روند گشت‌زنی سربازان فرانسوی در این مکان گردشگری از حملات مرگبار نوامبر ۲۰۱۵ پاریس تاکنون ادامه دارد.

سال گذشته مقامات پاریس یک طرح ۳۵۰ میلیون دلاری برای نوسازی و بروز کردن برج ۱۲۹ ساله ایفل ارائه کردند و نصب حصار‌های شیشه‌ای بخشی از این طرح است. بازسازی امنیتی برج تا ماه سپتامبر به اتمام می‌رسد.

طراح این حصار‌ها می‌گوید این شیشه‌های سه متری در مقایسه با ارتفاع برج اصلاً دیده نمی‌شوند و آنقدر شفاف هستند که به نظر می‌رسد میدان باز است.

سالانه بین ۶ تا ۷ میلیون نفر از برج ایفل بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/

نصب شیشه‌های ضدگلوله در اطراف برج ایفل فرانسه+ تصاویر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.