سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محدودیت مجوز جدید برای تولید تخم مرغ و مرغ گوشتی

با هدف حمایت از فعالان واحد‌های تولید تخم مرغ و مرغ گوشتی مجوز جدید تولید در این زمینه در استان خراسان رضوی صادر نمی‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: بیش از ۲ سال است که مجوز جدیدی در این حوزه صادر نشده و علت آن نیز حمایت از فعالان این بخش و البته افزایش کیفیت با ظرفیت‌های موجود است.

جعفر حاجی مجتهد افزود: به منظور افزایش تولید و کیفیت، تلاش را بر اصلاح ظرفیت واحد‌های موجود تولیدی از طریق توسعه مکانیزاسیون و تجهیزات نوین گذاشته ایم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه واحد های تولیدی بیش از ظرفیت نیاز تولید دارند   بنابر این در حوزه صدور پروانه و تولید مرغ و تخم مرغ کاملا کنترلی عمل می‌شود.
 
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت:اجرای این اقدامات کنترلی از تولید و عرضه بالا و ضرر و زیان تولیدکنندگان با توجه به بالا بودن هزینه‌های تولید جلوگیری می‌کند و موجب ثبات در قیمت این محصولات می‌شود.

 گفتنی است  هم اکنون ۱۴۰۰ واحد تولید مرغ گوشتی با ظرفیت ۲۶ میلیون قطعه در دوره و ۲۷۰ واحد مرغ تخم گذار با ظرفیت بیش از ۹ میلیون قطعه در دوره در خراسان رضوی فعالیت دارند.
 
 انتهای خبر//ر.ق

 موثر بودن اجرای اقدامات کنترلی در زمینه تولید در ثبات قیمتها

برچسب ها: مرغ ، تخم مرغ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.