سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحقق نیافتن وعده وزیر بهداشت انگلیس به بیماران روانی

گاردین در گزارشی نوشت بیماران نیازمند به خدمات روانی در انگلیس برای درمان با مشکلات فراوانی مواجه هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گاردین، با وجود وعده وزیر بهداشت انگلیس برای توقف انتقال بیماران روانی به مراکز درمانی دورتر از محل سکونت، این بیماران همچنان با مشکلات بسیاری برای دریافت خدمات درمانی مواجهند.

پایگاه اینترنتی این روزنامه در گزارشی نوشت: صدها بیمار روانی برای درمان به صدها مایل دورتر از محل سکونت خود فرستاده می شوند هرچند وزیر بهداشت انگلیس این اقدام را که به بیماران آسیب می زند، غیرقابل قبول اعلام کرده است.

جدیدترین آمار سرویس بهداشت عمومی انگلیس (ان اچ اس) نشان می دهد با وجود وعده جرمی هانت، وزیر بهداشت و خدمات اجتماعی برای کاهش و در نهایت ممنوعیت بستری بیماران روانی خارج از محدوده محل زندگی‌شان تا سال 2020، در فوریه ششصد و پنجاه بیمار روانی بزرگسال برای گذراندن دوره درمان مجبور به سفر شده‌اند.

این آمار تنها پنجاه مورد کمتر از سفرهای درمانی در ژانویه بوده است. در ژانویه بیشترین میزان انتقال بیماران روانی به مناطق دورتر از محل سکونت پس از آغاز اقدام بیمارستان ها برای ثبت آمار در اواخر 2016 ثبت شده است. این حقیقت که بستری شدن تعداد زیادی از بیمارانِ نیازمند دریافت خدمات درمانی دور از محل سکونت همچنان ادامه دارد، بیماران و خانواده های آنها را درباره اجرایی نشدن برنامه توقف انتقال بیماران به خارج از محدوده محل زندگی، بسیار نگران کرده است.

هانت سال گذشته وعده داد هیچ بیمار روانی نباید برای درمان، از اعضای خانواده و دوستان خود جدا و به مراکز درمانی دورتر اعزام شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.