سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناتوانی صهیونیست‌ها در مقابله با بادبادک‌های آتش‌زا عامل حمله جنگنده اسرائیلی به یک خودروی غیرنظامی!

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد یک جنگنده این رژیم در حمله خود به غزه، خودروی یکی از مسئولان ارسال بادبادک‌های آتش‌زا را هدف قرار داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در رشته توییت‌هایی ادعا کرد هواپیمای نظامی این رژیم خودروی یکی از مسئولان هسته‌های ارسال بادبادک‌های آتش‌زا در غزه را هدف قرار داده است. 

او در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: شب گذشته یک فروند هواپیمای نظامی، خودروی یکی از مسئولان هسته «بادبادک‌های آتش‌زا» را در منطقه غزه هدف قرار داد. این حمله در پاسخ به تداوم ارسال بادبادک‌های آتشین به سمت اسرائیل صورت گرفت. 

این سخنگو در توییتی دیگر نوشت: در روز‌های اخیر اسرائیل هشدار داد و چندین بار حملات هشداردهنده‌ای نزدیک محل استقرار هسته‌های مسئول آتش‌سوزی‌ها و تخریب مزارع اسرائیل انجام داد. سخن از «اقدامات تروریستی» است که خطر آن ساکنان مناطق جنوبی اسرائیل را تهدید می‌کند. نیروی‌ «دفاعی» (ارتش) اسرائیل تصمیم دارد با استفاده از تدابیر و امکانات مختلف به تحرکات خود برای مقابله با چنین اقداماتی ادامه دهد. مسئولیت کامل وقایع غزه یا هر چیزی که در این منطقه به راه می‌افتد و همه پیامد‌ها بر عهده سازمان «تروریستی» حماس است.

انتهای پیام/

حمله جنگنده صهیونیستی به یک خودروی غیرنظامی در غزه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.