سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل ۵۰ پرونده برای متخلفان نوسانات ارزی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از تشکیل ۵۰ پرونده برای سوءاستفاده کنندگان از نوسانات ارزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد   راضیه علیرضایی گفت: این تعداد پرونده از ابتدای امسال  برای اشخاصی  است که خرید کالای وارداتی خود را با ارز نرخ قبلی انجام داده اند و هم اکنون بدون دلیل قیمت کالای خود را افزایش داده اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی  افزود: افزایش قیمت تمام شده تولید به وسیله هزینه‌های مترتب بر آن مانند حمل و نقل و تامین زیربنا‌ها به معنای کاهش فرصت رقابت تولید داخل در عرصه بین المللی و افزایش غیرضروری قیمت برای مصرف کننده است.

علیرضایی   کمک به ارتقای کیفیت در تولید، بالا بردن عمق تولید داخل و برخورد با افزایش غیرمنطقی نرخ کالا  را از جمله تدابیر این سازمان عنوان کرد وافزود  بازرسان این سازمان با افزایش غیر منطقی کالا برخورد جدی خواهند کرد.

 علیرضایی گفت:در ۲ ماه نخست امسال ۳۸ فقره پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری ۶ هزار و ۸۱۸ میلیارد ریال و اشتغالزایی هزار و ۳۰ نفر در استان صادر شده است.

علیرضایی گفت: هم اینک در خراسان رضوی پنج هزار و ۶۰۷ واحد صنعتی فعال با سرمایه گذاری ۱۵۸ هزار و ۹۷۴ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۱۸۸ هزار نفر مشغول فعالیت هستند.
 
انتهای خبر// ر.ق
 

 برخورد جدی بازرسان سازمان صنعت ، معدن و تجارت با افزایش غیر قانونی قیمت ها

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.