وی با اشاره به اینکه مهمترین بحث در حمل و نقل جاده ای بحث ایمنی و رعایت حال مسافران است، ادامه داد: همه باید تلاش کنیم تا آسایش مسافران فراهم آمده و آنها به راحتی سفرهای خود را انجام دهند.
سخاییان ابراز داشت: امروزه مردم به رفاه و آسایش خود اهمیت میدهند و در این راستا شناسایی نیازهای مردم، تامین رفاه و امنیت سفر، ارتقاء خدمات به آحاد جامعه و افزایش سطح رضایتمندی در بین مسافرانی که از سیستم حمل و نقل برون شهری استفاده میکنند از مهمترین وظایف این اداره کل در بخش حمل و نقل مسافر است.
این مسئول در ادامه بر نحوه اخلاق و وظائف رانندگان و پرسنل شرکت های مسافربری تأکید و تصریح کرد: داشتن اخلاق حرفه ای موجب جلوگیری از بروز حوادث احتمالی، افزایش ایمنی حمل و نقل مسافر، افزایش روز افزون حمل و نقل جاده ای و شناسایی جایگاه واقعی رانندگان می شود.
رییس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با بیان اینکه در سالهای اخیر سطح خدمات در بخش حمل و نقل اتوبوسی از افزایش کیفی بالایی برخوردار بوده است، اذعان داشت: ناوگان مسافری در این بخش توسعه کیفی یافته و در راستای ارتقاء خدمات به مسافران، آموزشهای لازم به رانندگان و مهمانداران انجام شده است.
این مسئول با تاکید بر اینکه سفر ایمن و راحت همراه با نشاط و احترام متقابل حق مسافر است، خاطرنشان کرد: در این خصوص شرکتهای حمل و نقل مسافر در استان ملزم به استفاده از ناوگان مناسب و نظارت بر عملکرد رانندگان زیر پوشش خود در خصوص خدمت رسانی هرچه مطلوبتر به مسافران بر اساس آییننامهها و بخشنامههای صادره هستند.
انتهای پیام/ د