سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با مخترعین ایرانی؛

کلاس‌های فوق‌برنامه خود را در استارت‌آپ‌ها دنبال کنید

یکی از استارت‌آپ‌ها سایتی را طراحی کرده است که دانشجویان رشته مهندسی در آن می‌توانند آموزش‌های مختلف را ببینند.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری‌های نوین گوره علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات روزمره جوانان در شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین طرح‌های مبتنی‌بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده در این شرکت‌ها و همچنین طرح‌های ارائه شده از سمت استارت‌آپ‌ها بپردازد.

همه ما درس را در کلاس  و به کمک اساتید خود فرا می‌گیریم و اگر زمانی پیش بیاید که قسمتی از درس را متوجه نشویم برای خود معلم خصوصی می‌گیریم تا او به ما آموزش‌های لازم را بدهد و یا به صورت گروهی در کنار هم‌کلاسی های خود درس‌ها را با یکدیگر تمرین می‌کنیم.

به تازگی یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به ساخت و طراحی سایتی شده است که در آن می‌توانید به راحتی درس‌هایی را که در کلاس درس متوجه نشده‌اید و یا در آن کمی مشکل دارید را فرا بگیرید؛ این استارت‌آپ با هدف راحت کردن کار دانشجویان و دادن آموزش‌های تخصصی به آنان طراحی شده است.

بالا بردن سطح علمی کشور به کمک استارت‌آپ‌ها

به گفته سازندگان، این استارت‌آپ برای بالا بردن سطح علمی جامعه مهندسی و دانشجویان کشور این سایت طراحی شده است و به دانشجویان آموزش‌های مختلف در زمینه مهندسی را می‌دهد.

دانشجویانی که در رشته مهندسی تحصیل می‌کنند می‌توانند برای آموزش‌های مختلف و یا بیشتر در این سایت عضو شوند و از تدریس اساتید بهره ببرند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.