سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان در شهرستان دهاقان

رئیس هیأت فوتبال شهرستان دهاقان گفت:در ماه رمضان امسال فوتبال در شهرستان دهاقان حال و هوا و جان تازه‌ای به خود گرفت و دوباره صدای تشویق جوانان در سالن ورزشی پیچید.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید محمد حجازی  جذب جوانان به ورزش را یک اصل و ضرورت برشمرد و اظهار کرد: در ماه رمضان امسال فوتبال در شهرستان دهاقان حال و هوا و جان تازه‌ای به خود گرفت و دوباره صدای تشویق جوانان در سالن ورزشی پیچید.

وی افزود: امسال مسابقات فوتسال جام رمضان بعد از یک وقفه نسبتا طولانی در شهرستان دهاقان جان تازه‌ای گرفت و در رده سنی آزاد با 8 تیم، در 2 گروه A و B و در 3 رده سنی نونهالان، جوانان و بزرگسالان به رقابت پرداختند.

رئیس هیأت فوتبال شهرستان دهاقان اذعان کرد: تیم‌های تالار پذیرایی محبت دهاقان، دهیاری دزج، شهدای مؤمن‌پور، اسپرت پارسه، پیام شهرضا، شهدای دهاقان، شهرداری گلشن و شهدای قمبوان به رقابت پرداختند و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند.

وی با اشاره به استقبال گرم و پرشور تماشاگران از برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان دهاقان،اعلام کرد: تیم‌های شهدای مؤمن‌پور، شهرداری گلشن، اسپرت پارسه و تالار پذیرایی به مرحله نهایی راه یافتند، هم‌چنین 6 تیم نونهالان تالار پذیرایی محبت، روستای دزج، شهدای دهاقان، آیندگان همگین، طلاپوشان پوده و شهرداری گلشن هم به صورت 2 گروه 3 تیمی به رقابت پرداختند و سبب استقبال گرم فوتبال‌دوستان شد؛ در ادامه تیم‌های اسپرت ورزشی پارسه و شهرداری گلشن به فینال و شهدای مؤمن‌پور و تالار پذیرایی محبت به رده‌بندی راه یافتند.

حجازی در ادامه گفت: در رده جوانان 5 تیم تالار پذیرایی محبت دهاقان، سرخ‌پوشان شهرضا، شهرداری گلشن، یاشار قشقایی، شهید رحیمی دهاقان 10 مسابقه انجام دادند و تیم تالار پذیرایی محبت مقام نخست و تیم سرخ‌پوشان شهرضا مقام دوم را کسب کردند.

وی نبود امکانات را مشکل فوتبال شهرستان دانست و بیان کرد: با توجه به عدم وجود امکانات و نداشتن فضاهای مناسب جهت برگزاری مسابقات فوتبال شرایط برگزاری مسابقات بسیار سخت و مشکل بود؛ در چنین فضاهایی به سبب نداشتن سکوی تماشاگران، نبود رختکن مناسب و کافی، نبود تابلوی اسکوربورد و جایگاه وی آی پی بر مشکلات می‌افزاید و سختی کار را دو چندان می‌کند البته حضور مسؤولان و مدیران شهرستانی همیشه سبب دلگرمی اعضای هیأت فوتبال شهرستان بوده است و امید داریم که مشکلات به زودی مرتفع شوند.

رئیس هیأت فوتبال شهرستان دهاقان عنوان کرد: برنامه‌های آینده فوتبال شهرستان دهاقان در سال جاری و سال آینده با تمرکز بیشتری برگزار خواهد شد؛ در بحث آموزش برای نوجوانان و جوانان مجوز و موافقت‌هایی به منظور برگزاری کلاس فوتسال سطح یک از هیأت فوتبال استان اصفهان خواهیم داشت تا به رشد و ارتقای فوتبال شهرستان کمک شود.

وی با بیان این‌که به فوتبال جوانان و پیشکسوتان اهمیت لازم را می‌دهیم، خاطرنشان کرد: در پایه جوانان بیشترین تمرکز هیأت فوتبال در امر مسابقات فوتبال و فوتسال نونهالان، نوجوانان و جوانان خواهد بود البته سعی بر برگزاری مسابقات در رده‌های سنی آزاد و پیشکسوت داریم.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان در دهاقان

برچسب ها: فوتسال ، رمضان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.