سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چشمی: می توانستیم در نیمه اول به مراکش گل بزنیم

مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: خوشبختانه مراکش را بردیم، اما می توانستیم در همان نیمه اول گل بزنیم.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، روزبه چشمی درباره برتری تیم ملی فوتبال ایران مقابل مراکش در نخستین بازی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بیان کرد: خداراشکر فکر می کنم این پیروزی مزد تلاش بازیکنان و کادرفنی بود. توانستیم در دقیقه پایانی گل بزنیم اما باید زودتر گل می زدیم.

او ادامه داد: برای تمام دقایق بازی برنامه داشتیم و روند این دیدار آنگونه که می خواستیم پیش رفت. گل دقیقه ۹۵ سبب شد سه امتیاز را کسب کنیم.

چشمی درباره حملات پردامنه مراکش در دقایق ابتدایی بازی تصریح کرد: پیش بینی می کردیم مراکش ۱۵ دقیقه اول به ما فشار بیاورد اما توانستیم از این فشار خارج شویم.در ادامه بازی دست ما بود و می توانستیم در همان نیمه اول گل بزنیم‌.

مدافع تیم ملی ایران درباره بازگشت به پست اصلی اش پس از آسیب دیدگی امید ابراهیمی و احتمال بازی کردن در همین پست در بازی های بعدی گفت: باید دید کادرفنی چه برنامه ای دارد. از فردا طبق برنامه کی روش برای بازی با اسپانیا تمرین می کنیم و امیدواریم در آن دیدار هم نتیجه بگیریم.

چشمی درباره شادی مردم ایران پس از بازی با مراکش گفت: مهم ترین بازی هر تورنمنتی بازی اول است و خوشبختانه توانستیم ۳ امتیاز این بازی را کسب کرده و دل مردم را شاد کنیم. از فردا هم برای بازی با اسپانیا تمرین می کنیم و مردم مطمئن باشند می توانیم مانند دیدار با مراکش در بازی دوم هم نتیجه خوبی بگیریم.

بیشتر بدانیم:

جهانبخش: آسیب دیدگی ۲ قلوی پایم جدی نیست/ شادی مردم دلیلی برای انگیزه گرفتن ما بود

پرتغال ۳ - اسپانیا ۳/ رونالدو هت تریک کرد، ایران صدرنشین گروه مرگ شد

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.