سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیراندازی در کلورادو ۴ کشته و زخمی برجای گذاشت

پلیس کلورادو اعلام کرد در پی حادثه تیراندازی در شهر وستمینستر، ۲ کودک و ۲ بزرگسال زخمی شدند که یکی از کودکان در بیمارستان جان باخت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از راشا تودی، در پی تیراندازی به 4 نفر در نزدیکی یک مطب دندان پزشکی در شهر وستمینستر در ایالت کلورادوی آمریکا، یک کودک کشته شد. مهاجم مسلح بازداشت شده است اما تاکنون انگیزه وی برای این تیراندازی مشخص نشده است.

نیروهای امدادی که در ساعت 3:05 دقیقه به وقت محلی وارد صحنه این حادثه در یک پارکینگ شدند، 4 قربانی تیراندازی را مشاهده کردند و آن‌ها را به سرعت به بیمارستان رساندند.

علاوه بر یک مرد بزرگسال که در این تیراندازی زخمی شده است، یک زن و دو کودک  نیز در این حادثه مجروح شدند. پلیس روز جمعه اعلام کرد وضع سلامتی این زن و یکی از کودکان در شرایط بحرانی قرار دارد. پلیس آمریکا همچنین اعلام کرد یکی از کودکان از شدت جراحات جان خود را از دست داده است.

پلیس وستمینستر پس از مسدود کردن محل حادثه، جستجو برای این ضارب را که در یک تویوتا کرولای مشکی دیده شده بود، آغاز کرد.

دو ساعت پس از وقوع این حادثه تیراندازی، نیروهای گشت پلیس آمریکا موفق به پیدا کردن خودروی وی شدند و فرد مورد نظر را دستگیر کردند.

پلیس کلورادو در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ما معتقدیم فردی که مسئولیت این حادثه را برعهده داشته است دستگیر شده و اکنون خطری مردم را تهدید نمی‌کند.» نیروهای پلیس اکنون در حال بررسی علت این حادثه هستند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۱:۵۰ ۲۶ خرداد ۱۳۹۷
واقعا جای بسی تاسف داره
ناشناس
۲۰:۲۴ ۲۵ خرداد ۱۳۹۷
ترامپ پر ادعا بیاد تحویل بگیره
Ali
۱۵:۱۳ ۲۵ خرداد ۱۳۹۷
عجب