سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه ارومیه در خطبه های نماز عید فطر؛

اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری، راه حل غلبه بر مشکلات کشور

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: در وضعیت فعلی که مشکلات فراوانی در امور اقتصادی وجود دارند تنها راه حل غلبه بر این مشکلات اطاعت از ولی فقیه است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛احجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی  در خطبه های نماز عید سعید فطر ارومیه راهکار حل مشکلات موجود را تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری دانست و گفت: در وضعیت فعلی که مشکلات فراوانی در امور اقتصادی وجود دارند تنها راه حل فائق آمدن بر آنها اطاعت از اوامر ولی فقیه است.

وی یادآور شد:اگر بخواهیم مملکتمان از هجوم دشمنان در امان باشد و در مقابل این دشمنان پیروز شویم باید از اوامر و فرامین مقام معظم رهبری تبعیت کنیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تاکید بر ضرورت  هوشیاری مردم در مقابل توطئه های دشمنان گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی نهادهای موفق در کشورمان را مورد هجمه قرار می دهند و باید پشتیبان این نهادها باشیم.

وی  لزوم کنترل قیمت ها را خواستار شد و افزود: مسئولان باید تدابیری بیاندیشند که قیمت های اجناس اساسی مورد نیاز مردم را کنترل کنند و با مراکز و افرادی که قیمت ها را غیر اصولی افزایش می دهند برخورد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی همچنین با تبریک عید سعید فطر ابراز امیدواری کرد : همه مسلمانان  توانسته باشند   از فضایل ماه مبارک رمضان بهره مند شوند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی افزود: خداوند به همه ما توفیق تداوم اعمال ماه مبارک رمضان همچون برپایی نماز جماعت وقرائت قرآن را در کل ایام سال عنایت فرماید تا بتوانیم رضایت حق تعالی را  جلب کنیم.

نماز عید سعید فطر با حضور گسترده مردم در مساجد و مصلاهای آذربایجان غربی برگزار شد.

انتهای پیام/ح

برپایی نماز عید سعید فطر در ارومیه

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.