سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عزت و اقتدار امروز به واسطه وحدت و یکپارچگی ملت است

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) گفت: عزت و اقتدار امروز کشور به واسطه وحدت و یکپارچگی مردم حول محور امام (ره) و مقام معظم رهبری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت الله سید علی اصغر دستغیب تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی علیهماالسلام در خطبه‌های نماز عید فطر شیراز گفت: عید فطر از اعیاد بزرگ مسلمین است یک دوره یک ماه تجربه خوبی بود و همه احساس کردیم این حقیقت را که بر اثر تحکیم رابطه با خداوند چگونه آرامش میابیم، نشاط معنوی و باطنی و اکنون وقت آن است که ادامه دهیم آن سبک زندگی را که در ماه رمضان داشته ایم.

وی ادامه داد: امروز عید امت اسلامی و به معنی دیگر بازگشت به هویت است که پس از یک ماه اطاعت و بندگی به هویت خویش بیش از گذشته بازگشته اند که ابعادی دارد که عزت مهمترین آن است.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) تاکید کرد: شعار امام حسین (ع) در عاشورا نشان از عزت دارد که انتخاب، ولی بزرگ خداوند بود.

آیت الله دستغیب یادآور شد: تهدید‌های حقیرانه دشمنان و عوامل استکبار مانند همان تهدید‌های کفار در روز عاشورا است، اما هنوز حقیقت مردم را نشناخته اند که با اتکا به خداوند همواره یکدیگر را به حق و صبر سفارش می‌کنیم.

وی یادآور شد: دشمنان استقامت مردم را در جریان جنگ تحمیلی، مبارزه با تروریسم و تحریم‌ها دیده اند ملتی که عزت و اقتدار ملی خودش را از وحدت و انسجام، حول محور رهبری بوده است.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) افزود: شعار امسال نیز با جدیت پیگیری می‌کنیم و به طور کامل محقق خواهیم ساخت.

آیت الله دستغیب تصریح کرد: این حمایت و تعصب در خصوص اجرای آن به مراتب برتر از حمایتی است که نسبت به ورزشکاران در جام جهانی ابراز می‌کنند هرچند که آن هم خوب و باعث سربلندی می‌شود، اما مدت آن کوتاه است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتهای پیام/ر

صحبت های تولیت آستان مقدس احمدی  در خطبه‌های نماز عید فطر

برچسب ها: ائمه اطهار ، رمضان 97
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.