سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد؛

دستگیری قاتلان و سارقان طلافروش یاسوجی

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سارقان جانی طلافروشی رضوی در یاسوج دستگیر شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  سردار مهدی انصاری ضمن تبریک عید سعید فطر گفت: از بدو وقوع  حادثه قتل و سرقت طلافروشی رضوی در میدان هفت تیر شهر یاسوج، موضوع بطور ویژه در دستور کار ماموران پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود : در همین راستا تیمی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی استان ماموریت یافتند در جهت شناسایی و دستگیری قاتل و سارقان اقدامات لازم را انجام دهند.

وی ادامه داد : زحمات و تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد بالاخره نتیجه داد و پس از هماهنگی با مرجع محترم قضایی، بویژه رئیس کل دادگستری استان و دادستان مرکز استان و همکاری بسیار مطلوب سربازان گمنام امام زمان ( عج ) ، و با بهره گیری از عوامل یگان امداد شهر یاسوج و ماموران پلیس راه استان، عملیات دستگیری بطور همزمان و در چند عملیات جداگانه  به انجام رسید .

سردار انصاری بیان داشت :  در چند عملیات بطور غافلگیرانه بطور همزمان و جداگانه قاتل ، سارقان و مسببان این جنایت در شهر یاسوج ، محور مواصلاتی یاسوج به اصفهان ، شهرک صدرا شیراز در استان فارس ، تعداد پنج نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت : از این افراد چندین قبضه سلاح گرم به همراه مقادیر قابل توجهی مهمات کشف و چهار دستگاه خودروی سواری توقیف و روانه پارکینگ شدند. وشی به همراه یک نفر مالخر را دستگیر کنند .

اواخر دی ماه سال گذشته، سارقان طلافروشی رضوی در یاسوج دستبرد زده و طلافروش را نیز با خود به گروگان برده و به قتل رساندند.

منبع: پلیس

 انتهای پیام/غ

 سارقان طلافروشی رضوی در دام پلیس

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۴۷ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
دستون درد نکنه آرامش را ایجادمیکنید هر چ زودتراعدامشون کنید درس عبرت بشه
ناشناس
۱۳:۴۷ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
دستون درد نکنه آرامش را ایجادمیکنید هر چ زودتراعدامشون کنید درس عبرت بشه
ناشناس
۰۸:۳۵ ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
سلام ببینید سارق طلا فروشی سمیرم نیستن چون اونا هم این کار کردن
حامد
۱۶:۱۲ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
بله باید در میان مردم اعدامشان کنند و اجازه ندهند زمان اعدامشان به درازا بکشد تا افراد مجرم از اقتدار جدیت و اقدام سریع مراجع قضایی ترس داشته باشند طولانی شدن زمان اجرا باعث کاهش اثر بخشی آن می شود
شهروند
۱۳:۴۷ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
اعدام در ملاء عام خواسته مردم شهر یاسوج میباشد .تا درس عبرتی باشد برای دیکران...
تشکر ویژ از زحمتکشان نیروی انتظامی ...دست مریزاد
محمدرضا
۱۴:۲۹ ۲۵ خرداد ۱۳۹۷
منطقی ترین برخورد ،مجازات این افراد در میان مردم است تا عبرتی باشد برای دیگران برای جلوگیری از انجام اعمال غیر انسانی و حفظ هویت و آرامش در جامعه .