سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حماس از قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل در حمایت از مردم فلسطین استقبال کرد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد این جنبش از نتایج رای‌گیری مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نفع مردم فلسطین استقبال می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اینترنتی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" نوشت: این جنبش از نتایج رای گیری مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نفع مردم فلسطین و مخالفت با پیشنهاد آمریکا برای "محکوم کردن جنبش حماس" و "مسئول دانستن این جنبش به سبب در معرض خطر قرار دادن فلسطینیان از طریق مشارکت آن‌ها در راهپیمایی بازگشت" استقبال می‌کند.

جنبش حماس افزود: این رای‌گیری را مهم و حق مردم فلسطین می‌دانیم، رای گیری‌ای که در آن صحنه‌هایی دردآور از میدان مبارزه نشان داده شد. نتایج این رای گیری، انزوای آمریکا را آشکار کرد. آمریکا با تلاش برای سرپوش گذاشتن بر جنایت‌های مداوم رژیم اسرائیل و توجیه آن، خود را در انزوا قرار داده است.

در بیانیه حماس آمده است: این قطعنامه همچنین باعث تقویت مواضع فلسطینان در سطح رسمی و بین المللی می‌شود که در طول چند دهه با ارائه دلایل بسیار تاکید کرده است که اسرائیل اشغالگر، ضد مردم فلسطین و تظاهرات مسالمت آمیز فلسطینی ها، مرتکب اقدامات تروریستی دولتی می‌شود.  

جنبش حماس تاکید کرد: حمایت واقعی از مردم فلسطین، حمایتی است که به نابودی اسرائیل اشغالگر در سرزمین فلسطین و محاکمه سران آن به سبب جنایت‌های فراوان در حق مردم فلسطین و سرزمین و مقدسات آن‌ها منجر شود.

انتهای پیام/

بیانیه حماس در حمایت از قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.