سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اتحادیه هتل داران ایران:

خدمات جعفر عطار در صنعت هتل داری ماندگار شده است

رئیس اتحادیه هتل داران ایران گفت: خدمات شایسته جعفر عطار در صنعت هتلداری ماندگار شده است ما به تجربه عطار در صنعت هتلداری نیاز داریم

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،جمشید حمزه زاده درمراسم نکوداشت پیشکسوت صنعت گردشگری افزود:عطار حق بزرگی به گردن صنعت هتل داری ایران دارد و بنیانگذار صنعت گردشگری و جامعه هتلداران ایران بود به طوری که با تلاش‌های وی امروز صنعت هتلداری ایران به عنوان تنها تشکل این صنعت در سطح کشور مطرح است.

وی ادامه داد: اعطای معافیت 50 درصدی برای صنعت هتلداری کشور و معافیت‌های مالیاتی ازجمله خدمات شایسته عطار است و خدمات شایسته‌ای که وی به صنعت هتلداری ایران ارائه کرد در تاریخ هتلداری کشور ماندگارشده است.

رئیس اتحادیه هتل داران اتحادیه گفت: امروزه صنعت هتل داری با بحران‌ها و چالش‌های زیادی از جمله کاهش مسافر روبه رو است و نیاز داریم که از حضور افرادی مانند عطار و دیگر پیشکسوتان در بهبود این صنعت بهره‌مند شویم تا با همدلی و انسجام بیشتر در این صنعت بحران‌ها و چالش‌ها که بخشی از آن‌ها تحمیل هزینه‌ها و کاهش مسافر است را رفع کنیم.


عطار صنعت هتل داری را دگرگون کرد


مکرمی فر، مدیر کل میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت: جعفرعطار با بیش از پنج دهه کار و عمل، بخش اقامتی استان را در زمان خود دگرگون کرده و نقش چشم گیرو تاثیری عمیق و ماندنی از خود در این صنعت به جا گذاشته است.

وی افزود:اگر بخواهیم حق سخن را درباره جعفر عطار به اوریم بدون تردید بایسته است تا با تبادل اندیشه و گفت: وگو و به شیوه عالمانه بپردازیم تا نتایج شایسته که روشنی بخش راه توسعه صنعت گردشگری به ویژه در حوزه اقامتی است برای صنعت در حال حاضر و آیندگان حاصل شود.

مکرمی فر گفت: او شخصیت بزرگی است که همواره نامش برای ما جاودان خواهد ماند و این بزرگی را نه به زور می‌توان خرید و نه به زر چرا که بزرگی را نمی‌توان معامله کرد چرا که با رفتار و کردار شایسته و به تدریج حاصل می‌شود. جعفر عطار عطار است و عطار باقی می‌ماند ما باید بزرگان خود را قدر بدانیم و امروز روز قدرشناسی و نکوداشت یکی از این بزرگان است.

انتهای پیام//ف. ن
 
 
 

برگزاری مراسم نکوداشت پیشکسوت صنعت هتل داری کشور

برچسب ها: میراث فرهنگی ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.