سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اماکن تاریخی کرمان در روز عیدفطر با تاخیر فعال می شوند

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: اماکن تاریخی و موزه‌ای تحت پوشش این اداره کل در روز عید سعید فطر از ساعت ۱۰ صبح بازگشایی خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانغلامرضا فرخی گفت: به دلیل شرکت عموم مردم در مراسم نماز عید فطر، تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی، فرهنگی تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان در این روز از ساعت ۱۰ صبح پذیرای گردشگران و علاقه‌مندان هستند.

وی به ساعت بازدید موزه‌ها در روز عید سعید فطر اشاره و تصریح کرد: تمامی موزه‌های استان کرمان از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۳، ۱۴:۳۰ تا ۱۹ شب میزبان علاقمندان هستند.

فرخی با بیان اینکه در حال حاضر استان کرمان دارای بیش از ۲۰ موزه است، اظهار کرد: تعدادی از این موزه‌ها به صورت خصوصی و مشارکتی نیز فعالیت می‌کنند.

وی افزود: موزه ساعت و موزه فسیل از موزه‌های خصوصی و موزه دفاع مقدس، ارتش، شهید باهنر، موزه بانو حیاتی و آگیرا از موزه‌های مشارکتی استان کرمان هستند.

فرخی با بیان اینکه باغ شاهزاده ماهان و باغ موزه هرندی کرمان جزو باغ موزه‌های استان محسوب می‌شوند، اظهارکرد: هرساله تعداد کثیری از گردشگران و مسافران از موزه‌ها و اماکن تاریخی سراسر استان کرمان بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/ح

اماکن تاریخی کرمان در عیدفطر دیرتر فعال می شوند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.