سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد نشاط سیاسی و ارتقا امنیت مهمترین اهداف معاونت سیاسی اجتماعی استانداری مازندران

ایجاد نشاط سیاسی، افزایش رضایتمندی اجتماعی و ارتقا امنیت مهمترین اهداف معاونت سیاسی اجتماعی استانداری مازندران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسین زادگان معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در نشست اصحاب رسانه با تاکید بر لزوم همگرایی و کمک در جذب اعتماد مردم، گفت: ایجاد نشاط سیاسی، افزایش رضایتمندی اجتماعی و ارتقا امنیت مهمترین اهداف معاونت سیاسی اجتماعی استانداری است.

وی اختصاص ۳۰ درصد مناصب دولتی تا پایان فعالیت دولت به بانوان، کاهش سن مدیریتی، راه اندازی میز خدمت و میز احزاب، بکارگیری بازرسان محسوس و نامحسوس در زمینه موضوعات حقوق شهروندی و بهره گیری آحاد جامعه از امکانات عادلانه رفاهی، زیستی و اجتماعی را از برنامه‌های فراروی حوزه معاونت سیاسی برشمرد.

حسین زادگان به انتصاب فرمانداران و تغییرات و جابجایی آنان در استان اشاره کرد و گفت: در انتصابات، ملاک انتخاب همسویی با دولت و خط مشی اعتدال است و تلاش می‌شود تا تودیع و معارفه بدون حضور مدیران کل انجام نشود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران آزادی معقول رسانه‌ها را عاملی در احقاق حقوق شهروندی بیان کرد و افزود: با توجه به ابلاغ رئیس جمهور موضوع الزامات حقوق شهروندی با جدیت در مازندران پیگیری می‌شود.

وی با اعلام دفاع استانداری از منافع استانی در خصوص اعتراضات درباره سد فینسک نیز گفت:اعتبارات سد فینسک با ارقام منتشر شده در رسانه‌ها صحت ندارد و وزارت نیرو در قالب طر حهای مطالعاتی در حوزه سد‌ها اجرا می‌کند.

وی افزود: با تامین آب آشامیدنی ساری از سد شهید رجایی، حفظ منابع آبی تغذیه کننده سد شهید رجایی که از سر دهنه‌های رود‌های بالادست است اهمیت دارد.
انتهای پیام/آ

ارتقا امنیت هدف استانداری مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.