سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام روحیه بخش «دی بروین» برای «هازارد» پیش از آغاز جام بیست و یکم

کوین دی بروینه ستاره تیم ملی فوتبال بلژیک پیش از آغاز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با نوشتن یک پیام برای هم تیمی خود به او روحیه داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از elsport،  شاگردان روبرتو مارتینز در تیم ملی بلژیک در گروه G جام جهانی روسیه با تیم‌های ملی فوتبال انگلیس، تونس و پاناما همگروه هستند. مطمئنا با در اختیار داشتن بازیکنان توانمندی چون لوکاکو، هازارد، دی بروینه، کورتوآ و فرتونگن یکی از شانس های اصلی قهرمانی در روسیه هستند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در این اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

بر همین مبنا «کوین دی بروینه» پیش از آغاز جام جهانی پیامی برای هازارد هم تیمی خود نوشت که به این شرح است: بدون شک زمانی که موفق باشی قطعأ خیلی ها به دنبال زمین زدن تو خواهند بود اما تو باید تلاش کنی که آرامشت را حفظ کنی، هر چند بعید می دانم این کار راحت باشد اما با این وجود دوباره تلاشت را بکن.

ستاره تیم ملی بژیک خاطر نشان کرد: خیلی از بازیکنان به دنبال این هستند تا روی تو خطا مرتکب شوند و تو را زمین بزنند. چنانچه خطایی روی تو صورت گیرد به طور حتم نه تنها داور یک ضربه آزاد به سود تیم ما می گیرد بلکه حتی به بازیکن حریف هم کارت نشان می‌دهد و در این صورت و هر حالت دیگر می توانی به تیم خودت در روسیه کمک کنی پس نگرانی از این بابت وجود ندارد.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.