سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره بازرسی سازمان صنعت ، معدن استان سمنان:

با واحدهای صنفی فاقد پروانه فروش برخورد می شود

مهدی یحیایی از تشدید بازرسی ها از واحدهای صنفی فاقد پروانه فروش خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مهدی یحیایی رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان در دومین جلسه کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر گردش کالا در سطح عرضه با بیان این مطلب گفت: بازرسی ها توسط سازمان صنعت،معدن و تجارت و اتاق اصناف در جهت برخورد با واحدهای فاقد پروانه عاملیت فروش تشدید و با واحدهای فاقد پروانه کسب برخورد خواهد شد.

وی ضمن تشکر از فعالیت های صورت گرفته در زمینه مبارزه باقاچاق کالا و ارز توسط اعضای کارگروه تصریح کرد: ساماندهی صنوف و واحدهای فاقد پروانه کسب و همچنین واحدهای بدون عاملیت فروش سیگار بسیار حائز اهمیت است که باید در راستای مبارزه با قاچاق اقدامات لازم در این خصوص انجام گرد.

وی افزود: با توجه به بازرسی های به عمل آمده توسط اتاق اصناف و اتحادیه ها ، تعداد 817 واحد فاقد پروانه کسب در سطح شهرستان سمنان شناسایی و اخطار پلمپ صادر گردیده است.

رئیس اتحادیه خواروبار و لبنیات مرکز استان نیز در این نشست آمار واحدهای دارای پروانه عاملیت فروش سیگار در سطح شهرستان سمنان را 225 مورد بصورت خرده فروش و 9 واحد بصورت عمده فروش اعلام کرد.

 جانشین دبیر و رئیس دبیرخانه کمیسیون برنامه ریزی، هماهمنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان به عملکرد مبارزه باقاچاق کالا و ارز در سطح عرضه اشاره کرد و گفت: بازرسی در سطح جاده ای و بین راهی بسیار حائز اهمیت و مورد تاکید است.

سیدعلیرضا هاشمی در ادامه دوازدهم تیر سالروز فرمان تاریخی مقام معظم انقلاب (مدظله العالی) را فرصتی مغتنم جهت اشاعه فرهنگ استفاده از کالای ایرانی و حمایت از تولید داخلی دانسته و نقش تمامی دستگاهها را حائز اهمیت بر شمرد.

انتهای پیام / گ

عداد 817 واحد فاقد پروانه کسب در سطح شهرستان سمنان شناسایی و اخطار پلمپ صادر گردیده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.