سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصب وای فای شهری بزودی در رامسر

وای فای (WiFi) شهری بزودی در نقاط پرتردد رامسر نصب می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ابوالقاسم مقیمیان رییس اداره مخابرات شهرستان رامسر گفت: ۲۰ مرکز مخابراتی شامل ۴ مرکز بزرگ شهری، ۴ مرکز بزرگ روستایی و ۱۲ روستایی کم ظرفیت روستایی و ۳۱ کافوی نوری در شهرستان رامسر فعال است.
وی افزود: این شهرستان ظرفیت ۶۰ هزار مشترک تلفن ثابت را دارد که تاکنون بیش از ۴۷ هزار خط ثابت به مشترکین ارائه شده است.

مقیمیان گفت:: در حوزه شهری رامسر و کتالم و ساداتشهر بیش از ۳۶ هزار مشترک و در حوزه بخش مرکزی نیز حدود ۱۱ هزار مشترک روستایی از تلفن ثابت استفاده میکنند

رییس مخابرات رامسر از وجود ۱۳ هزار مشترک اینترنت پرسرعت در این شهرستان خبر داد و با بیام اینکه از این تعداد ۱۱ هزار مشترک شهری و ۲ هزار مشترک روستایی هستند، افزود: ۲۰ سایت ۴G و ۲۶ سایت ۳G و ۳۴ سایت ۲G و ۱۱ سایت GSM روستایی در شهرستان رامسر فعال است.

وی از پایان طرح بزرگ ارتباط فیبر نوری بین مراکز به متراژ ۱۳۸ کیلومتر خبر داد و گفت: ارائه دیتا در بستر فیبرنوری به ادارات رامسر به متراژ ۶۵۰۰ متر و نصب کافو‌های نوری در سطح شهرستان رامسر نیز مدت اخیر در حوزه مخابراتی اجرایی شد.

مقیمیان گفت:: طرح برقراری ارتباط فیبر نوری سایت‌های تلفن همراه به متراژ ۱۵ کیلومتر و برقراری ارتباط فیبر نوری دوربین‌های شهری نیز در رامسر اجرا شد.
رییس مخابرات رامسر نصب AG نوری در روستای لیماکش، نصب access نوری در روستای لیماکش، ارائه خدمات تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت پایدار و کاهش سرقت کابل مسی را از دیگر برنامه‌های این حوزه در شهرستان رامسر عنوان کرد.

وی افزود:طرح‌های نصب تجهیزات اینترنت پرسرعت روی کافو‌های مسی و نصب تجهیزات wifi شهری در نقاط پرتردد بزودی در شهرستان رامسر به اجرا در خواهد آمد.

مقیمیان از توسعه و ارتقا سایت‌های ۳G و ۴G در مناطق شهری و روستایی، اجرای طرح شبکه دولت و طرح Frth در شهرستان رامسر خبر داد.
انتهای پیام/آ

وجود ۴۷ هزار مشترک تلفن ثابت در رامسر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.