سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرکت «او ام وی» اتریش طرح‌های خود را در ایران متوقف می‌کند

«او ام وی» اتریش اعلام کرد مطالعات لرزه‌نگاری را در ایران به سرانجام خواهد رساند، اما از ترس تحریم‌های آمریکا قصد ندارد طرح‌های بیشتری را در کشورمان دنبال کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رایتر سیل، مدیر اجرایی شرکت نفت و گاز «او ام وی» (OMV) اتریش، در گفتگو با خبرگزاری رویترز، اعلام کرد این شرکت نمی تواند به فعالیت در ایران ادامه دهد. وی گفت شرکت او ام وی قصد دارد مطالعات لرزه‌نگاری را در ایران به سرانجام برساند، اما طرح‌های بیشتری را در کشورمان دنبال نخواهد کرد. سیل تأکید کرد خطر تحریم های آمریکا برای این شرکت بسیار بیشتر از ضمانت های اتحادیه اروپا (درباره جبران خسارت‌های ناشی از مجازات‌های آمریکا) است.

گزارش رویترز می افزاید پس از خروج آمریکا از توافق هسته‌ای ایران، امضاکنندگان اروپایی این توافق اعلام کردند خواستار حفظ آن هستند.

در پایان گزارش رویترز آمده است او ام وی سال 2001 میلادی، فعالیت خود را به عنوان یکی از متصدیان بلوک اکتشافی «مهر» در غرب ایران آغاز کرد. فعالیت های این گروه انرژی اتریشی سال 2006 میلادی به علت تحریم ها علیه ایران متوقف شد، اما پس از امضای توافقنامه هسته ای سال 2015 میلادی میان ایران و شش قدرت جهان، این شرکت چندین قرارداد را برای اجرای طرح های جدید در ایران منعقد کرد.
انتهای پیام/

توقف فعالیت‌های شرکت اتریشی او ام وی در ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.