سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درویش: بعید می‌دانم دوران مصدومیت شریعتی ۶ ماه طول بکشد/ فسخ قرارداد اللهیار با سایپا وجاهتی ندارد

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: طا‌ها شریعتی به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه آشیل پا جراحی کرده است، اما بعید می‌دانم او ۶ ماه از میادین دور باشد.

رضا درویش در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جواندرباره آسیب دیدگی طاها شریعتی در تمرینات سایپا و احتمال دوری شش ماهه او از میادین فوتبال بیان کرد:  طاها شریعتی در تمرین روز گذشته سایپا از ناحیه آشیل پا دچار آسیب دیدگی شد و امروز(چهارشنبه) هم جراحی کرد اما اینکه او چه مدتی از میادین دور است تاکنون مشخص نشده است و باید پزشکان سایپا درمورد این موضوع اظهار نظر کنند. با این حال بعید می دانم این آسیب دیدگی  6 ماه طول بکشد.

او درمورد نحوه فسخ قرارداد اللهیار صیادمنش با باشگاه استقلال تهران گفت: صیادمنش سه سال دیگر با ما قرارداد دارد اما درباره این ادعای برخی مدیران باشگاه استقلال مبنی بر اینکه او با دراختیار داشتن برگه فسخ قرارداد با این تیم امضاء کرده است باید بگویم زمانیکه قرار شد اللهیار برای مذاکره با تیم گالاتاسرای ترکیه به این کشور سفر کند، برگه ای را به امضاء رساندیم که اگر او با آن تیم به توافق نرسید باید به سایپا بازگردد. بنابراین فسخ قرارداد اللهیار با سایپا وجاهتی ندارد و استقلال نمی تواند این بازیکن را جذب کند.

مدیرعامل باشگاه سایپا خاطرنشان کرد: من این موضوع را در جلسه ای که با رضا افتخاری و عباس ملکی هم داشتم به آنها اطلاع دادم و مطمئن باشید بحث قرارداد صیادمنش با استقلال را پس از تعطیلات عید فطر در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال پیگیری می کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات درویش درباره آسیب دیدگی شریعتی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.