صفحات تجاری برای استفاده از این قابلیت می توانند از استیکر کالا که در بخش استوری اضافه شده، استفاده کنند و کاربران با لمس آن استیکر به صفحه خرید کالای مورد نظر هدایت شوند. این قابلیت هم اکنون برای برندهای آریتسیا، آدیداس و لوییس ویتون فعال شده و احتمالا در آینده ای نزدیک برای دیگر برند ها نیز این امکان فراهم خواهد شد.
طبق نظرسنجی که اینستاگرام انجام داده، بیشتر کاربران تمایل دارند تا استوری هایی را مشاهده کنند که مربوط به برند مورد علاقه شان است و به طریق آن محصولات مشابه به آن را ببینند. به نظر می رسد علت ذکر شده یکی از دلیل های عمده اینستاگرام برای اضافه کردن چنین قابلیتی در نرم افزار خود است.
گزارش از سید محمد مهدی میران زاده
انتهای پیام/