سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی تیم های برتر مسابقات ورزشی پایگاه هوانیروز کرمان

مسابقات ورزشی پایگاه هوانیروز کرمان که به مناسبت ماه مبارک رمضان در سه رشته فوتبال ساحلی، والیبال ساحلی و فوتسال داخل سالن در شهرک هوانیروز برگزار شد، با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.

سرهنگ خلبان فهیمی خامنه، فرمانده هوانیروز استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان با اشاره به اینکه مسابقات ورزشی ویژه ماه مبارک رمضان در رشته‌های فوتبال ساحلی، والیبال ساحلی و فوتسال داخل سالن نوجوانان در پایگاه هوانیز کرمان انجام شد، گفت:  این مسابقات از دوم ماه مبارک رمضان شروع شد و امروز هم فینال این سه رشته را برگزار کردیم.

وی افزود: 8تیم در فوتبال ساحلی، ۸ تیم در والیبال ساحلی و ۶ تیم در فوتسال نوجوانان داخل سالن در این مسابقات با هم به رقابت پرداختند.

سرهنگ خلبان فهیمی خامنه تصریح کرد: سال گذشته این مسابقات را داخل سالن انجام دادیم اما امسال تلاش کردیم تااین مسابقات را در فضای باز و در طبیعت انجام دهیم.

وی با اعلام اینکه نخستین زمین والیبال و فوتبال ساحلی در کرمان که به صورت استاندارد است در شهرک هوانیروز ساخته شده، از جونان کرمانی دعوت کرد: از این امکانات استفاده کنند.

 سرهنگ خلبان فهیمی خامنه با بیان اینکه تعامل بسیار خوبی با اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان داریم، ابراز امیدواری کرد: بتوانیم قدم‌های مثبت و موثری را برای جوانان کرمانی برداریم.

در پایان این رقابت‌ها در رشته ی والیبال ساحلی تیم های پرواز، ورزش و جوانان به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

 در رشته فوتبال ساحلی نیز تیم پرواز اول شد و تیم های هوانیروز و سوپر آسمان در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

در رشته فوتسال نوجوانان داخل سالن هم تیم های ثارالله، سوپر آسمان و جوانان بر سکوهای اول تا سوم ایستادند.

انتهای پیام/ب

پایان مسابقات ورزشی پایگاه هوانیروز کرمان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.