سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کتابت آیات وحی بوسیله خوشنویسان لامردی

مراسم مشق آیات آسمانی بوسیله خوشنویسان در شهرستان لامرد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ صادقی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برگزاری این مراسم گفت: مراسم مشق آیات آسمانی بوسیله خوشنویسان در رشته‌های ثلث، نسخ، نستعلیق و شکسته نستعلیق در حسینیه صاحب الزمان به همراه مراسم قرائت قرآن برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علوی، امام جمعه موقت شهر لامرد کتابت و مشق آیات نور را حرکتی فرهنگی و معنوی دانست و افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با در نظر گرفتن شاخصه‌های فرهنگی دینی، جوانان علاقه‌مند را با حضور در کلاس‌های هنری و خوشنویسی و آموزشی بوسیله اساتید مجرب در این رشته را به سمت کمال گرایی ترغیب می‌کند.

شبانی نژاد فرماندار شهرستان لامرد نیز با حضور در این محفل آسمانی و رصد نمودن آثار خوشنویسان در مشق نور از حضور خوشنویسان و کاتبان وحی و برپایی چنین محفلی در ترویج فرهنگ دینی و جذب جوانان به این رشته هنری از مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن خوشنویسان تقدیر و در پایان مراسم تابلو‌های خوشنویسی به حاضران و بازدیدکنندگان و قاریان قرآن توسط خوشنویسان اهداء شد.
گفتنی است، خوشنویسانی از بخش‌های اشکنان، علامرودشت، بخش مرکزی در این مراسم حضور داشتند که هدف از برگزاری این محفل آسمانی را کتابت سی جزء از قرآن مجید برشمردند که در حال حاضر پنج جزء کامل قرآن را با خط نسخ ایرانی به پایان رسانده اند.
انتهای پیام /ت

نوشتن آیات وحی بوسیله خوشنویسان لامردی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.