سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها تبدیل به واقعیت می‌شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از انتقال بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه‌ها منتشر می‌شود.

استرلینگ در آستانه جدایی از منچسترسیتی

اولین خبر نقل و انتقالات فوتبال اروپا مربوط به جدایی احتمالی رحیم استرلینگ از تیم منچسترسیتی خواهد بود. مسئولان این تیم نیز در تلاشند  تا با بسیاری از بازیکن خود تمدید کرده و حضور آن ها در این تیم را برای فصل بعدی مسابقات فوتبالی مستحکم کنند. به دنبال این موضوع مسئولان منچسترسیتی  با مدیر برنامه و برنامه ریز های این بازیکن فوتبال جلسه ای را برقرار کرده و در ارتباط با پیشنهادات مالی بحث های فراوانی را انجام دادند که در پایان نتوانستند از لحاظ مالی این بازیکن را راضی به ماندن در این تیم کنند.

لیورپول  جایگزین آلیسون را پیدا کرد

مسئولان تیم لیورپول از مدت پیش در تلاش اند تا در نقل و انتقالات تابستانی آلیسون دروازه بان تیم رم را جذب کرده و به تیم خود آورند اما قیمت 80 میلیون پوندی این بازیکن به احتمال فراوان مانع انتقال این بازیکن به تیم های دیگر خواهد شد. به دنبال این موضوع لیورپول ها،کورتویس را به عنوان  گزینه جایگزینی آلیسون انتخاب کرده اند و امکان انتقال این دروازه بان به این تیم نیز بسیار افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید:

ناپولی با سیمونه وردی قرار داد می بندد

به تازگی مسئولان تیم ناپولی عنوان کرده اند که با سیمونه وردی قراردادی بسته و برای ثبت قرارداد 5 ساله با این بازیکن مبلغی حدود 29 میلیون دلار را پرداخت خواهند کرد. وردی در فصل گذشته توانسته بود در مسابقات فوتبال سری آ ،در  34بازی 10 گل را به ثمر برساند و به یکی از اهداف اصلی تیم ناپولی تمدید شود.

منچستریوناتد با مارکوس راشفورد به توافق می رسد

به تازگی مسئولان تیم منچستریونایتد جلسه ای را با مارکوس راشفورد، بازیکن جوان تیم خود برقرار کرده اند و برای حضور این بازیکن در میان بازیکنان شیاطین سرخ دستمزد او را از 80  هزار پوند در هفته به 130 هزار پوند تغییر خواهند داد.با انجام این کار از سوی مسئولان منچستریونایتد به نوعی قیمت این بازیکن افزایش خواهد یافت و به دنبال آن بهترین زمان ممکن برای فروش این بازیکن توسط خوزه مورینیو به وجود خواهد آمد.

اورتون از خروج رونی از این تیم خوشحال شد

مسئولان تیم اورتون به تازگی از خروج وین رونی از این تیم راضی شده اند و می خواهند تا این بازیکن برای فصل آینده در یکی از تیم های MLS فعالیت کند. رونی از مدت ها قبل تصمیم به خروج از تیم را گرفته بود و حالا با  رد گزینه تمدید او توسط مسئولان این تیم رفتنش به لیگ ستارگان آمریکا قطعی خواهد شد. به گفته مسئولان این تیم جیمز مددیسون جایگزین بهتری به جای وین رونی خواهد بود.

انتهای پیام/

آخرین نقل و انتقالات پنج لیگ معتبر اروپایی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.