سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان:

کوتاه قامتان مانند دیگر افراد از جایگاه اجتماعی برخوردارند

سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: کوتاه قامتان مانند سایر افراد جامعه از جایگاه اجتماعی و حقوق شهروندی برخوردار هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمدهادی مرعشی سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان در دیدار با رئیس هیات مدیره انجمن کوچولو‌های ایرانی اظهار داشت: با هدف تکریم و حمایت از افراد کوتاه قامت دفتر نمایندگی 'انجمن کوچولو‌های ایرانی' اسفند سال گذشته در سیستان و بلوچستان تاسیس شده است.

معاون امنیتی و انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: امکانات مورد نیاز این افراد در حوزه‌های ورزشی و رفاهی در اختیارشان قرار می‌گیرد.

رئیس هیات مدیره انجمن کوچولو‌های ایرانی نیز در این دیدار مساعدت و حمایت مسئولان پیرامون مسائل اجتماعی و ورزشی کوتاه قامتان را خواستار شد.

محبوبه ابراهیم خانی گفت: انجمن کوتاه قامتان ایران به منظور ارتقای کیفیت زندگی افراد کوتاه قد و معرفی توانمندی‌ها و افتخارات این افراد و ایجاد تنوع در اجتماع تاسیس شده است.

وی افزود: این انجمن تلاش می‌کند راهکار‌ها و اطلاعات جهانی در ارتباط با مشکلاتی که در زندگی این افراد و خانواده هایشان سایه افکنده است را پیدا کند.

انتهای پیام/ع

کوتاه قامتان مانند سایر افراد جامعه از حقوق شهروندی برخوردار هستند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.