سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی؛

فعالیت ۷۰ کتابخانه عمومی نهادی در آذربایجان غربی

70 کتابخانه عمومی نهادی در استان آذربایجان غربی فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، رئیس اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی گفت:  در حال حاضر 70 کتابخانه نهادی در استان فعالیت می کنند، همچنین ۳۶کتابخانه مشارکتی و۱۱ کتابخانه روستایی نیز در استان فعال هستند.

معصومی ادامه داد: این جشنواره بامعرفی ۷اثر باموضوع سیره امام رضا (ع) در۳ رده سنی کودک،نوجوان و جوان وبزرگسال منتشر شده که در دوبخش فردی وخانوادگی تا اواخر تیرماه سال جاری برگزار و در دهه ولایت درشهریورماه مراسم اختتامیه آن برگزار خواهد شد.

وی افزود: در سال گذشته بیش از ۵ هزار نفر از آذربایجان غربی دراین جشنواره شرکت کردند که یک نفر از استان نیز برگزیده هفتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی بود.

برگزاری 687 نشست کتابخانه ای و 28 نقد و رونمایی در سال گذشته

کارشناس امور فرهنگی کتابخانه های استان به فوق برنامه های برگزار شده در سال۹۶ استان اشاره کردوگفت: در سال گذشته ۶۷۸ نشست کتابخانه ای و۲۸ نقدورونمایی کتاب در سراسر استان برگزار شد.

لطفی در ادامه افزود: ۵۳۳ کارگاه قصه گویی،۱۵۹۹برنامه ترویجی نشست ادبی،۲۵۷ برنامه مناسبتی و ۷۶۰ جلسه مطالعاتی در سال ۹۶ برگزار شد.

لطفی به اجرای طرح باهم بخوانیم اشاره کرد و افزود: این طرح در سال ۹۶ در ۲ باب کتابخانه منطقه محروم تکاب توسط ۱۲ نفراز اعضای کتابخانه شهرستان برگزار شد.

 

انتهای پیام/ ه

فعالیت 70 کتابخانه عمومی نهادی در استان آذربایجان غربی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.