سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زشت‌ترین و زیباترین لباس‌های ایران در جام جهانی+ عکس

لباس‌های تیم ملی فوتبال ایران در ادوار مختلف جام جهانی، همیشه در کانون توجه رسانه‌ها بوده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جام جهانی ۲۰۱۸ درحالی از ۲۴ خرداد با دیدار تیم‌های روسیه و عربستان سعودی آغاز می‌شود که شاگردان کی روش در گروه B. بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال با تیم‌های مراکش، اسپانیا و پرتغال همگروه هستند و باید در نخستین دیدار ۲۵ خرداد مقابل شاگردان رنار قرار بگیرند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در این اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

تیم ملی برای دومین و پنجمین بار متوالی به جام جهانی صعود کرد و پیش از عزیمت کاروان تیم ملی به روسیه، حواشی زیادی برای تامین لباس شاگردان کی روش بوجود آمده بود که برطرف شد و حالا رسانه ۴-۴-۲ زشت‌ترین لباس‌های تاریخ جام‌های جهانی را منتشر کرد که لباس دوم ایران در جام ۱۹۹۸ فرانسه به عنوان یازدهمین لباس زشت تاریخ لقب گرفت. ایران در آن مسابقات با هدایت جلال طالبی و کسب ۳ امتیاز از گردونه مسابقات حذف شد.

همچنین در گذشته هم پیراهن ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به عنوان یکی از زیباترین لباس‌های جام جهانی لقب گرفته بود که سبب شد تا استقبال خوبی از این لباس شود. ایران در جام جهانی برزیل با کسب یک تساوی مقابل نیجریه و ۲ شکست مقابل آرژانتین و بوسنی از گردونه مسابقات حذف شد.

لباس ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ هم از لحاظ زیبایی مورد تایید کارشناسان رسانه‌ها قرار نگرفته و در بررسی رسانه تلگراف، لباس اول ایران در رده ۵۹ و لباس دوم تیم ایران در رده ۵۰ قرار گرفت. در این رده بندی از بین ۶۴ کیت مختلف، لباس‌های ایران در رده‌های پایینی جای دارد.

بیشتر بخوانیم:

نام آزمون در بین پدیده‌های جام جهانی ۲۰۱۸

آزمون ستاره تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸

کی روش در میان مسن‌ترین سرمربیان جام جهانی ۲۰۱۸

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

 

انتهای پیام/

لباس های ایران در جام جهانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.