سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زبان هنر؛ موثرترین شیوه در ترویج فرهنگ حمایت از کالای ایرانی است

دومین نشست شورای فرهنگ عمومی بافق با محوریت ارائه راهکار‌های ترویج فرهنگ حمایت از کالای ایرانی در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حاضر در محل  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام سلیمانی رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بافق با اشاره به انتخاب هوشمندانه مقام معظم رهبری در انتخاب شعار سال با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» گفت:مقام معظم رهبری با توجه به دغدغه‌ای که برای سربلندی و عزت و استقلال کشور دارند با درایت و بصیرت و هوشمندانه شعار حمایت از کالای ایرانی را انتخاب کردند.

حجت الاسلام سلیمانی افزود: باید کالا‌های ایرانی با کیفیت بالا تولید شود تا مردم تشویق به حمایت از استفاده از کالا‌های داخل شوند و از طرف دیگر برای تقویت چرخه صنعت از ورود کالای قاچاق به کشور جلوگیری شود تا امنیت شغلی کارگران تامین شود و در این صورت است که بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.

حسین ارجمند دبیر شورای فرهنگ عمومی نیز با آرزوی قبولی طاعات و عبادات بیان کرد: ماهرمضان ماه خودسازی وبلوغ معرفت و شناخت انسان نسبت به خداوند است و در این ماه عزیز انسان با تمسک به خداوند و چنگ انداختن به دامان الهی، به دنبال جلب رحمت الهی است.

وی با اشاره به نقش هنر در فرهنگ سازی حمایت از کالای ایرانی خاطرنشان کرد: زبانهنر یکی از تاثیر گذارترین ابزار برای اعتلای فرهنگ است و نقش هنر و هنرمندان در فرهنگ سازی و ارتقای فرهنگی نقشی برجسته و غیر قابل انکار است و می‌توان با استفاده از ظرفیت و پتانسیل بالای هنرمندان در ترویج فرهنگ حمایت از کالای ایرانی بهره جست.

انتهای پیام/ ا

برگزرای دومین نشست شورای فرهنگ عمومی بافق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.