سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر ورزش خطاب به کی روش:

صعود مقتدرانه و حضور در جمع ۳۲ تیم برتر فوتبال جهان افتخار بزرگی است

مسعود سلطانی فر طی گفتگوی تلفنی با سرمربی تیم ملی ایران از او خواست تمام تلاش خود را برای پیروزی و شاد کردن مردم به کار گیرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر طی گفتگوی تلفنی با سرمربی تیم ملی ایران گفت: میلیارد‌ها نفر در سراسر جهان بازی تیم ملی ایران را به عنوان نماد‌های ارزشمند کشوری با عظمت، با فرهنگ و دارای تاریخ کهن و پرافتخار تماشا می‌کنند و بازی خوب شما باعث انسجام و افزایش غرور ملی خواهد شد و نام پرآوازه ایران را پرافتخارتر می‌کند.

در این تماس تلفنی کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی گزارشی از آخرین وضعیت تیم ملی، بازیکنان و اردو‌های تدارکاتی بشیکتاش ترکیه و کمپ لوکوموتیو مسکو به وزیر ورزش و جوانان ارائه کرد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در این اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

مسعود سلطانی فر با تقدیر از زحمات سرمربی و کادر فنی تیم ملی ایران به کارلوس کی روش گفت: تیم ملی فوتبال ایران تنها یک تیم ۲۳ نفره نیست، بلکه قلب‌ ۸۰ میلیون ایرانی همراه تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است. ‏مردم سربلند ایران همواره دعاگوی جوانان ارزشمند و ورزشکار ایران هستند و از شما می‌خواهند که از همه توانمندی‌ها و تجربیات خود برای موفقیت تیم ملی فوتبال ایران استفاده کنید.

وزیر ورزش و جوانان گفت: صعود مقتدرانه و زود هنگام تیم ملی فوتبال ایران و قرار گرفتن در جمع ۳۲ تیم برتر فوتبال جهان، افتخار بزرگی برای ورزش کشور است و با بازی‌های مقتدرانه شما در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تکمیل خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان تقارن اولین بازی ایران با عید فطر را به سرمربی تیم ملی یادآور شد و گفت: این موضوع را به فال نیک می‌گیریم و امیدوارم در این عید بزرگ، شما عیدی مناسبی به ملت ایران بدهید.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

 

انتهای پیام/

تماس تلفنی سلطانی فر با کارلوس کی روش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.