سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درویش: اگر قانون اجازه می‌دهد ترابی به تیم غیرنظامی تراکتورسازی برود

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: تراکتورسازی به بخش خصوصی منتقل شده است، اما اگر قانون اجازه می‌دهد او به تیم غیر نظامی برود.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه سایپا در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره بحث توافق تراکتورسازی با مهدی ترابی، هابک ملی پوش سایپا بیان کرد:  تا جایی که ما اطلاع داریم باشگاه تراکتورسازی به بخش خصوصی واگذار شده است و دیگر نظامی نیست. اگر باشگاه غیرنظامی بتواند  بازیکن سرباز بگیرد، حضور ترابی را در تراکتورسازی به فال نیک می گیریم چراکه به هر حال این بازیکن باید دوران خدمت مقدس سربازی را پشت سر بگذارد اما در غیر این صورت باید تابع قوانین باشیم.

او ادامه داد: اگر مدیران تراکتورسازی ادعا می کنند مسئولان سابق این باشگاه با ترابی به توافق رسیده اند باید دید قوانین اجازه می دهد اکنون که این باشگاه به بخش خصوصی واگذار شده است باز هم از بازیکن سرباز استفاده کنند؟  قوانینی برای استفاده از بازیکن سرباز وجود دارد که باید تابع این قوانین باشیم.

درویش درمورد قطعی شدن حضور اللهیار صیادمنش در استقلال تهران گفت: به عنوان مدیرعامل باشگاه سایپا می گویم صیادمنش با ما قرارداد دارد و ما تاکنون مذاکره ای با مسئولان استقلال برای انتقال این بازیکن انجام نداده ایم. بنابراین تاکنون هیچ مذاکره و توافقی بین طرفین انجام نشده است.

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره جدایی حامد شیری از این تیم و انتقال او به نساجی مازندران تصریح کرد: حامد شیری هم یک فصل دیگر با سایپا قرارداد دارد و در فهرست مدنظر علی دایی هم بود اما با توجه به درخواست این بازیکن برای حضور در نساجی و کمک به تیم استانش دایی هم اعلام کرد مشکلی با جدایی حامد ندارد. در صورتی که شرایط انتقال شیری به نساجی فراهم شود برای او آرزوی موفقیت می کنیم.

درویش درمورد مذاکرات باشگاه سایپا با بازیکنان جدید اظهار داشت: با بازیکنان مدنظر دایی مشغول مذاکره هستیم و به احتمال فراوان در روزهای آتی با 2 بازیکن دیگر قرارداد می بندیم.

انتهای پیام/

اظهارات رضا درویش درباره ضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه سایپا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.