سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر شورای مناطق آزاد تجاری؛

جزئیات هزینه‌های پروژه‌های عمرانی زیر چتر سامانه الکترونیکی می‌رود/ 70 درصد از درآمدهای مناطق آزاد صرف عملیات عمرانی می‌شود

بانک گفت: تمام جزئیات هزینه‌ها و زمان صرفی مربوط به پروژه‌های عمرانی تحت نظر سامانه الکترونیکی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی بانک دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری در مراسم رونمایی از 6 سامانه الکترونیکی وزارت امور اقتصادی و دارایی اظهار کرد: سه سامانه الکترونیکی برای امور مناطق آزاد بخش‌های مختلف طراحی‌ شده است که در تدوین برنامه‌های اقتصادی مناطق آزاد بسیار کاربردی تلقی می شود.

بانک اضافه کرد: دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی با همکاری وزارت اقتصاد سامانه‌هایی برای پیگیری امور مربوط به نظام فنی و اجرایی در سطح مناطق آزاد طراحی و تدوین کرد.

وی ادامه داد: سامانه مرکز شکایات مناطق آزاد طراحی و آماده بهره‌برداری است و این سامانه از استارت‌آپ‌ها حمایت ویژه‌ای می‌کند.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری بیان کرد: حدود 70 درصد از درآمدهای مناطق آزاد صرف عملیات عمرانی می‌شود. با وجود اینکه این آمار افتخار‌آمیز است اما امور مالی آن به خوبی بررسی نمی‌شد.

بانک افزود: در گذشته مقدار هزینه‌ها و زمان صرفی پروژه‌های عمرانی شفاف‌سازی و نمایان نمی‌شد اما با طراحی سامانه الکترونیکی ویژه‌ای می‌توانیم تمام جزئیات این امور را پیگیری کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.