سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

424میلیارد تومان اعتبارتسهیلات برای اشتغال زایی در کهگیلویه وبویراحمد

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد از اختصاص 424میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال زایی در استان خبرداد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه وبویراحمددر گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج از اختصاص 424میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال زایی در استان خبرداد.

نیک مرام تصریح کرد: از میزان اعتبار 214میلیارد تومان برای اشتغال فراگیر و 210برای اشتغال جامعه عشایر و روستایی اختصاص یافته است.
وی افزود:تسهیلات اشتغال فراگیر با سود 18 درصد و یارانه 6درصد دولت به عامه وتسهیلات اشتغال روستایی وعشایر با با سود 6 درصد به روستاییان و عشایر پرداخت می شود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه وبویراحمدبا بیان اینکه تا کنون8میلیارد تومان تسهیلات روستایی وعشایری با اشتغال زایی 449نفر در استان پرداخت شده افزود:سهم شهرستان بویراحمد 3میلیارد و800میلیون تومان با اشتغال زایی 218 نفر بوده است.

نیک مرام با اشاره به اینکه تا کنون677میلیون تومان تسهیلات فراگیر با اشتغال زایی 40نفر در استان پرداخت شده اظهار کرد:سهم شهرستان بویراحمد 365میلیون تومان با اشتغال زایی22 نفر بوده است.

وی افزود:بیشتر تسهیلات در زمینه کشاورزی ،دامپروری،صنایع دستی وگردشگری،محصولات گلخانه ای و حوزه فناوری اطلاعات پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان نیز از انحراف و هدر روی تسهیلات انتقاد کرد و گفت:تسهیلات باید سریع ودر جای مناسب برای اشتغال زایی بیشتر پرداخت شود.

نیک مرام نیز اشتغال زایی و ایجاد رفاه اجتماعی را از دغه دغه های خود عنوان کردواظهار داشت:تمام تلاش خود را برای  تسریع پرداخت تسهیلات و اشتغال پایدار انجام می دهم.
وی افزود:نیز به بانک ها و دستگاه های مربوطه مهلت ده روزه ای دادیم تا عملکرد خود را طی گزارشی ارائه دهند.

انتهای پیام/د

اشتغال زایی در کهگیلویه وبویراحمد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.