سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه خبر داد

افتتاح 5 کیلومتر از خط 7 مترو تا پایان خرداد سال جاری

امام از افتتاح 5 کیلومتر از خط 7 مترو تا پایان خرداد سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی امام مدیر عامل شرکت مترو تهران و حومه امروز (سه شنبه) در بازدید از خط 7 مترو اظهار کرد: طول هر ایستگاه مترو در این خط 160 متر است، همچنین 8 واگن را در هر ایستگاه پوشش می دهد.

با اشاره به اینکه این خط مترو در 8 آبان 96 به دلیل ناایمن بودن تعطیل شد، گفت: سامانه مخابراتی نیز در این خط نقص داشت. ایمن سازی خط و تجهیزات پله برقی نیز برای این خط آماده می‌شود.

امام با اشاره به اینکه 5 کیلومتر از خط 7 تا 31 خرداد آماده بهره‌برداری می‌شود، گفت: تمام ایستگاه‌های واقع در این 5 کیلومتر به طور کامل افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه برای استفاده مردم در مواقع بحران 3 پله فرار در خط 7 ایجاد کرده‌ایم، گفت: همچنین در 22 کیلومتر خط 7 مترو که قبلاً افتتاح شده بود، سیستم تهویه هوا وجود نداشت و در این راستا 12 فن را مورد بهره برداری قرار می دهیم.

امام با اشاره به مشکلات گمرکی برای ترخیص کالاهای مترو گفت: باید در این زمینه تدابیر لازم اندیشیده شود.

مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه با اشاره به اینکه هزینه احداث هر یک کیلومتر مترو 35 هزار میلیارد است،گفت: برای ساخت 20 کیلومتر مترو 2304 میلیارد تومان هزینه لازم است. همچنین برای ترخیص کالاهای مترو از گمرک باید تدابیر لازم اندیشیده شود.

وی در پایان گفت: متولی تکمیل خط 7 مترو قرارگاه خاتم‌الانبیا است.

انتهای پیام/

بازدید مدیرعامل مترو از خط 7

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.