سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمجید کاربران از عمل انسان‌دوستانه پیک موتوری +تصاویر

عمل انسان‌دوستانه راننده پیک موتوری در کمک به راننده آمبولانس موجب تمجید کاربران از او شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر سفارش غذا داده اید و پیک موتوری سفارش شما را کمی دیرتر به شما رساند لطفا زود قضاوت نکنید. شاید پیک موتوری در حال انجام کاری بوده که به مرگ و زندگی یک انسان بستگی داشته مانند عمل انسان‌دوستانه این راننده پیک غذا رسان چینی.

ویدئویی که یک پیک موتوری را در حال رانندگی در مقابل یک آمبولانس نشان می دهد تبدیل به ویدئویی پربیننده در شبکه های اجتماعی چین شده است.  در نگاه نخست شاید این تصور در ذهن بیننده خطور کند که راننده پیک در حال مسدود کردن و ایجاد مزاحمت برای راننده آمبولانس است اما در حقیقت او در حال نشان دادن مسیر به راننده آمبولانس است.

دکتر "شانگ چائوفان"، از مرکز خدمات اورژانس شهر ونژوئو در این خصوص گفت : " هنگامی که آمبولانس به نزدیکی محل وقوع حادثه رسید سیستم GPS ما در یافتن محل دقیق حادثه دچار مشکل شد. این در حالی بود که کوچکترین تاخیر ممکن بود جان فرد حادثه دیده را با خطر مرگ روبرو کند. به همین دلیل از یک راننده پیک موتوری درخواست کمک کردیم و او از میان کوچه های باریک و تاریک شهر ما را به محل دقیق حادثه رساند."

" لو هوچنگ"، راننده انسان‌دوست پیک موتوری، که در حال رساندن غذا به یک مشتری بود بلافاصله وارد عمل شد و توانست آمبولانس را به محل حادثه هدایت کند. خوشبختانه فرد مجروح بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و نجات یافت.

این عمل انسان‌دوستانه هوچنگ مورد تمجید کاربران شبکه های اجتماعی در چین قرار گرفت و بسیاری او را یک قهرمان واقعی نامیدند.

بیشتر بخوانید

صحنه ای عجیب که یک پزشک با آن روبرو شد + فیلم

انتهای پیام/

پیک غذارسان، ناجی جان یک انسان شد

برچسب ها: حوادث ، چین ، جذاب ترین ها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.