سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقات بولینگ خانوادگی جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان

این مسابقات شب گذشته با حضور 32 شرکت کننده در سالن بولینگ پردیس برگزار شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسابقات بولینگ خانوادگی جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان با حضور 32 شرکت کننده و در قالب 16 تیم بین خانواده ها و شهروندان اصفهانی و با همکاری معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و هیأت بولینگ استان اصفهان برگزار شد.

رییس هیأت بولینگ، بیلیارد و بولس استان اصفهان در خصوص برگزاری این مسابقات اظهار داشت: خدا را شاکریم که توفیق برگزاری مسابقات در ماه مبارک رمضان را با مشارکت معاونت ورزشی  وتفریحی شهرداری اصفهان پیدا کردیم.

مسعود داوودی با اشاره به برگزاری مسابقات مذکور در رده سنی آزاد در دو  بخش بانوان و آقایان، از شرکت تعدادی از شهروندان در رده سنی نونهالان خبر داد.

وی ابراز امیدواری کرد اجرای این مسابقات سرآغازی برای گسترش شور و نشاط در جامعه باشد.

این مقام مسئول ضمن تشکر از معاونت ورزش و آقای ناظریان، گفت: بسیار خوشحالیم که توانستیم نقش کوچکی در برگزاری مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان در بین تعداد بسیار زیادی از رشته های ورزشی داشته باشم.

رییس هیأت بولینگ استان اصفهان ابراز امیدواری کرد بتوانیم بعد از اتمام مسابقات ورزشی در طول سال، اسامی نفرات برتر مسابقات جام عرشیان را اعلام و شرکت کنند.

وی در پایان از برگزاری مسابقات بولینگ حرفه ای ها در سالن بولینگ صفه با حضور آقایان و بانوان حرفه ای این رشته خبر داد.

داوودی زمان برگزاری این مسابقه را امشب اعلام کرد و از جمله شرکت کنندگان به حضور محمد کرامتی اشاره کرد که توانست سهمیه مسابقات جهانی در هنگ کنگ را کسب کند.

گفتنی است، در این مسابقات گلناز گلبان و میلاد گلبان رتبه برتر و محمد پاکروان و میلاد میرزا خانی نیز مقام دوم همچنین مهدی ثابتی و امیرعلی ثابتی مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری مسابقات بولینگ خانوادگی جام مولای عرشیان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.