سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هزار و ۴۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده در قزوین

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: حدود هزار و ۴۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده شامل پژو ۴۰۵، روآ، آردی و سمند در قزوین وجود دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ عرشیان، سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین افزود: از حدود ۲ هزار و ۱۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده در قزوین ۸۰۰ دستگاه نوسازی شده است که باید برای نوسازی مابقی آن برنامه ریزی شود.

عرشیان اضافه کرد: در سال جاری نیز حدود ۱۰ درصد به تعداد خودرو‌های فرسوده نیز اضافه شده است.

وی با اشاره به توقف اجرای طرح نوسازی تاکسی‌ها از آذر ماه ۹۶ گفت: یکی از دلایل آن، توقف تحویل خودرو شرکت ایران خودرو، افزایش قیمت و ثبات نداشتن آن است که بر این اساس امکان افزایش خودرو‌ها تا حدود ۲۰ درصد وجود دارد.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: با افزایش قیمت، شرایط خرید خودرو برای تاکسیرانان دشوار خواهد شد، از همین رو شهرداری قزوین در صدد ایجاد و ارائه بسته حمایتی به آنان است.

عرشیان افزود: اگرچه خرید و نوسازی تاکسی‌ها به جز خودرو‌های آریو پیش از این برعهده رانندگان تاکسی بود، اما سازمان همواره پشتیبان و حامی رانندگان است.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: از مهم‌ترین دستاورد تعویض خودرو‌های فرسوده با خودرو‌های نو کاهش بار ترافیک، کاهش میزان آلودگی هوا و جلب رضایت مسافران است.

انتهای پیام/

نوسازی هشتصد دستگاه تاکسی در قزوین

برچسب ها: تاکسیرانی ، حمل و نقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.